این امتیازات آخر لیگ به درد استقلال خواهد خورد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: ستاره سابق تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیم محمود فکری رضایت دارد.

کوروش تشت زر ستاره اسبق استقلال درباره نخستین پیروزی استقلال در فصل جدید گفت: در ابتدا این برد شیرین را به هواداران صبور استقلال تبریک عرض می‌کنم و برای استارت به این سه امتیاز حساس که از نان شب واجب تر بود احتیاج داشتیم علی الخصوص که تیم‌های مدعی فصل قبل نتایج خوبی نگرفته بودند و استقلال در سالیان قبل استارت خوبی نداشت.

از لحاظ فنی هنوز جا داریم تا آن تیم آرمانی شکل بگیرد. خط هافبک هماهنگی لازم را نداشت و شیخ هنوز از لحاظ بدنی آماده نیست. نبود کریمی که بک‌هافبک بازیساز بود کاملا مشهود بود و به نظر می رسید دادن شماره شش به مسعود ریگی روی شانه های مرد زحمتکش خط هافبک بار روانی داشت و به دلیل انتظارات بالا از او نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد هرچند در بازی اول به دلیل شرایط خاصش و مسایٔل روانی نمی توان انتظار چندانی از بازیکنان داشت و باید زمان داد.

 نداشتن بازیکنان جدید هم مزید علت بود و قطعا با اضافه شدن آن ها استقلال فوتبال تماشاگر پسندتری ارایٔه خواهد داد. در هفته های ابتدایی جمع کردن امتیازات از هر چیزی مهم‌تر است و در پایان لیگ به درد خواهد خورد لذا باید به این تیم امیدوار بود و حمایت کرد و قطعا استقلال مدل بهتر و شادابتری را در هفته های آینده خواهیم دید.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =