پاسخ طنز عضو حزب کارگزاران به امتناع محسن هاشمی از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰

برنا نوشت: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر گروه‌های دیگر اصلاح‌طلب بخواهند انتخابات را تحریم کنند کارگزاران تبعیت نمی‌کند اما اگر قرار شد، کاندیدایی مطرح شود اصلاح‌طلبان یک کاندیدای مشترک دارند و قطعاً روی یک نفر توافق می‌کنند و اجازه نمی‌دهند، آراءشان پراکنده شود

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در پاسخ به این سوال که آیا کارگزاران با کاندیدای مستقل وارد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد یا اینکه به همراه سایر احزاب اصلاح طلب کاندیدایی واحد را معرفی خواهد کرد گفت: آخرین تصمیمی که در شورای مرکزی کارگزاران گرفته شد برای حدود یک ماه پیش بود؛ مسئله ای که مورد تاکید کرباسچی، هاشمی و مرعشی بود این است که تحت هماهنگی با اصلاح طلبان در انتخابات شرکت خواهیم کرد. آنچه قطعی است کارگزاران در انتخابات شرکت می کند و نظر حزب بر مشارکت فعال در انتخابات است.

او افزود: حال اینکه اگر گروه‌های دیگر اصلاح طلب بخواهند انتخابات را تحریم کنند کارگزاران تبعیت نمی‌کند اما اگر قرار شد، کاندیدایی مطرح شود اصلاح طلبان یک کاندیدای مشترک دارند و قطعاً روی یک نفر توافق می‌کنند و اجازه نمی دهند، آراء شان پراکنده شود.

این چهره اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که وضعیت اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰چگونه است؟ گفت: وضعیت اصلاح طلبان مانند سال ۸۴ نیست که هر کدام بخواهند، کاندیدای مستقل معرفی کنند. در حال حاضر اصلاح طلبان از انسجام خوبی برخوردارند اما برخی گروه های اصلاح طلب بر این باورند که اگر بناست کاندیدای مدنظرشان تایید نشود در انتخابات شرکت نمی کنند اما اگر بنا بر، این است که روی یک نفر توافق شود باید شانس تایید صلاحیت شدنش بالا باشد.

علیزاده طباطبایی درباره رایزنی با کاندیداها عنوان کرد: هنوز به صورت جدی رایزنی با کاندیداها صورت نگرفته است. در حال حاضر چهره های مختلف برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کردند اما هنوز جمع بندی در این باره بین اصلاح طلبان انجام نشده است.

او در پاسخ به این سوال که چه کاندیداهایی در کارگزاران مطرح هستند؟ تصریح کرد: اگر نظر بدنه کارگزاران را در نظر بگیریم با توجه به اینکه بنده با بسیاری از شهرستانها در ارتباط هستم، همه بدنه کارگزاران به صورت جدی خواهان حضور محسن هاشمی در انتخابات ۱۴۰۰ هستند اما محسن هاشمی در این باره هنوز تصمیمی نگرفته است.

این عضو حزب کارگزاران در این باره که محسن هاشمی گفته است «آدم عاقل نامزد ریاست جمهوری نمی شود»، گفت: ممکن است بسیاری عاشق باشند؛ این بدین معنا که ممکن است عاشق خدمت باشند از این رو نیازی نیست عاقل باشند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453084

برچسب‌ها