رئیسی: نباید چهره کریه فقر مناطق مختلف را بپوشاند

رئیس قوه قضاییه فقر را محصول بی‌عدالتی اجتماعی دانست و گفت: راهکار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض اجرای عدالت است.

به  گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در آیین شکرانه ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: شاید اگر همه تلاش‌های ستاد اجرایی را می‌شد به نمایش گذاشت مشخص می‌شد گام‌های ارزشمند و ماندگاری در جهت تولید و اشتغال و کار دانش بنیان و تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته شده و از ریاست ستاد و اعضای فرهیخته ستاد تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: از هنرهای ستاد فرمان اجرایی این بوده که تولید ثروت کند و نیروهای کارآمد را گرد هم آورد و چهره‌هایی که در حد وزیر و یا معاون وزیر هستند.

رئیسی با بیان اینکه امروز با مشکلات و تنگناهایی مواجهیم که دشمن برای ما ایجاد کرده است، افزود: گام‌های بسیاری در این چهل سال برداشته شده اما باید گام‌های بیشتری برداشته شود.

نباید چهره کریه فقر مناطق مختلف کشور را بپوشاند

وی با تاکید بر اینکه فقرزدایی و محرومیت زدایی از مسائل مهم است، گفت: در مملکتی که در جای جای آن ثروت خوابیده است نباید چهره کریه فقر مناطق مختلف کشور ما را بپوشاند.

رئیس قوه قضاییه فقر را محصول بی عدالتی اجتماعی دانست و بیان داشت: راهکار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض اجرای عدالت است.

رئیسی با تاکید بر اینکه اجرای عدالت در همه بخش‌ها در کشور بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در حوزه قضایی اجرای عدالت برای ما محوری‌ترین نکته است. آنچه می‌تواند جلوی تولید پرونده و فساد اجتماعی را بگیرد، عدالت اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند رونق تولید و جهش تولید، معلوم می‌شود که امروز دوای همه دردهای جامعه ما در رونق و جهش تولید است.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: امروز دولت، نهادها، سازمانها، نیروهای مسلح و همه بخش‌ها در جهت توانمندی اقتصادی، توانمندی امنیتی و در حوزه فرهنگ تلاش کنند زیرا ایران قوی، اقتصاد قوی و امنیت قوی می‌خواهد.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جلوه «ما می‌توانیم»

رئیسی با تاکید براینکه می‌توانیم در مقابل توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمن و تهدیدها ایستادگی کنیم، از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان جلوه «ما می‌توانیم» یاد کرد.

وی ادامه داد: از دغدغه‌های امروزی که کشور ما با آن مواجه بوده اشتغال است و امروز گفتند ۱۵۰ هزار اشتغال ایجاد شده است؛ مسئله اشتغال بسیار مهم است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اشتغال در کاهش ورودی پرونده نقش مهمی دارد، یکی از راه‌های کاهش جرم را افزایش تولید و اشتغال و کاهش فقر است.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =