بیماران کرونایی بستری آذربایجان‌غربی بازهم افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی درباره تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی گفت: تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۷۰۹ نفر است که از این تعداد ۷۰۹ بیمار با تشخیص قطعی کووید ۱۹ و ۱۰۰۰ بیمار با احتمال کرونا بستری هستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره بیماران بستری افزود: تعداد ۲۹۵ بیمار در بخش آی سی یو بستری و ۹۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۶ بیمار بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده اند که از این تعداد ۱۶ نفر مثبت قطعی و ۳۲۰ نفر مشکوک به کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره بیماران فوتی کووید ۱۹ بیان کرد: تعداد ۱۸ بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت شده است که به تفکیک شهرها از ارومیه ۵ نفر، بوکان ۴ نفر، اشنویه ۱ نفر، سردشت ۲ نفر، سلماس ۱ نفر ، خوی ۲ نفر، مهاباد ۱ نفر، میاندوآب ۲ نفر می باشند.همچنین ۱۰ بیمار با تشخیص منفی کرونا فوت شدند.

به گفته آقازاده،  تعداد کل بیماران فوت شده با تست مثبت کووید ۱۹ تا تاریخ ۱۸ آبان به ۲ هزار و ۱۵۳ نفر رسید.

آقازاده درباره تعداد تست های انجام یافته افزود: در تاریخ ۱۸ آبان ماه تعداد یک هزار و ۹۴۹ تست در استان انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۷ تست مثبت شده است.

به گفته آقازاده، تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار و ۵۷ مورد تست تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =