۰ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
ناپولی به درد سپاهان دچار شد

درخواست فرجام‌خواهی باشگاه ناپولی در مورد دیدار برابر یوونتوس رد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش باید دو تیم یوونتوس و ناپولی در شهر تورین از سری مسابقات سری آ به مصاف یکدیگر می رفتند اما عدم صدور مجوز توسط سران شهر ناپل باعث شد که شاگردان جنارو گتوزو نتوانند در این مسابقه حاضر شوند و به همین خاطر پس از آن سازمان لیگ ایتالیا نتیجه را 3-0 به سود یووه اعلام کرد. همچنین به جز این یک امتیاز نیز از ناپولی کسر شد.

باشگاه ناپولی اما هرگز رای صادر شده مبنی بر شکست برابر یوونتوس را نپذیرفت و بلافاصله پس از آن درخواست فرجام خواهی خود را ارائه داد. در واقع این باشگاه معتقد بود که آنها هیچ گونه تقصیری در این قضیه نداشته اند و بازی با یوونتوس باید تکرار می شد.

در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه ناپولی پاسخ درخواست فرجام خواهی خود را دریافت کرد؛ بر این اساس درخواست ناپلی‌ها پذیرفته نشده و همان رای قبلی پابرجا خواهد بود. در بیانیه منتشر شده پیرامون این موضوع آمده است که توجیه ناپولی برای به میدان نرفتن غیر منطقی بوده و حضور در برابر یوونتوس هرگز برای آنها امری غیر ممکن نبوده است."

در لیگ نوزدهم و در جریان بازی سپاهان و پرسپولیس زردپوشان اصفهانی به دلایلی دیر به استادیوم بازی رسیدند و داور با حضور پرسپولیس سوت بازی را به صدا در آورد و نتیجه 3-0 به سود سرخپوشان تهرانی اعلام شد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    7 0
    کجایی این دوتا مثل هم بوده ؟ سپاهان تماشاگرا جلوش بستن نزاشتن بیاد وقتی هم اومدن میخاستن بازی کنند بلطف فساد لنگ و فدراسیون لنگی ها رفتن چون میدونستن کل فدراسیون در اختیارشونه و نتیجه سه صفر میشه.لیگ ایتالیا و مسئولاشو با مسئولای لنگی اینجا مقایسه میکنی