لزوم رسیدگی به مشکلات روستاها در حوزه های مختلف عمرانی

نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس بر رسیدگی به مشکلات روستاها در حوزه های مختلف عمرانی تاکید کرد.

دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه ای به منظور رفع مشکلات و تکمیل پروژه های گاز، آب و فاضلاب، راهداری و مسکن با حضور فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه، مسئولان استانی و شهرستان ها برگزار شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن اعلام نارضایتی از تکمیل نشدن بعضی از جاده های روستایی و راه های مواصلاتی 2 شهرستان به ویژه روستای هوفل و جاده روستای شاکریه و تاکید بر بهره برداری از آنها در کوتاه ترین زمان، افزود: با پیگیری های انجام شده اعتبارات لازم از بخش نفت برای تامین آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

ساعدی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی ساکن روستاهای محروم جفیر یک و 2، از نبود آب شرب گلایه دارند، از همین رو خواستار تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای مذکور هستیم تا مشکلات آنها در زمینه تامین آب شرب سالم و پایدار مرتفع شود.

نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان، رفع مشکلات فاضلاب شهر رفیع و لایروبی آن و رفع مشکلات فاضلاب کوی سلمان فارسی واقع در شهرستان هویزه را الزامی دانست و بیان کرد: همچنین اهالی روستاهای جلیعه بنده، ام دبس و مچریه از نعمت گاز محروم هستند و باید تکمیل پروژه گازرسانی به بخش مرکزی شهرستان هویزه نیز تسریع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =