«حدیدمبتکران» اردبیل در مرحله تجاری‌سازی قرار گرفت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شرکت حدیدمبتکران تولیدکننده کامیون در مرحله نهایی صدور مجوز برای تجاری‌سازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی  با اشاره به نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: مجموعه تولیدی «حدید مبتکران» که در سفر سال گذشته رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید، وارد فاز تجاری‌سازی شده که در این نشست سعی کردیم تا مسایل و مشکلات شرکت حدیدمبتکران را در زمینه زنجیره تامین قطعات مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی افزود: مقرر شد شرکت ایدرو جلساتی را با قطعه‌سازان داخلی که مرتبط با صنایع خودرویی سنگین است، برگزار کرده و به‌صورت مجزا پیگیر تامین قطعات مورد نیاز برای این شرکت توانمند باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: اغلب این قطعات تولید داخلی بوده و شرکت حدیدمبتکران علاقمند است تا با استفاده از این قطعات تولید کیفی کامیون را در رده‌های مختلف عهده‌دار شود.

صادقی تصریح کرد: در این دیدار استاندار اردبیل نیز بر رفع موانع و مشکلات حدید مبتکران تاکید کرده و قرار شد در یک ماه آینده شرکت روند عملیاتی را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: امیدواریم با ورود این شرکت به عرصه تولید علاوه بر افزایش توان تولید کامیون‌های مختلف فرصت اشتغال برای جوانان جویای کار در منطقه فراهم آید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =