نمایندگان با تمام توان برای جبران عقب ماندگی آذربایجان شرقی تلاش می کنند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان استان آذربایجان شرقی با تمام توان خود برای جبران عقب ماندگی توسعه استان تلاش می کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، روح الله متفکر آزاد پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: تمرکز نمایندگان در سال نخست فعالیت خود بر مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بود. 

وی با اشاره به اولویت بندی طرح ها در مجلس و افزایش کارآیی آن، اظهار امیدواری کرد همین روال تا پایان این دولت ادامه یافته و همکاری ها با دولت محترم منسجم و هدفدار باشد.

متفکر آزاد تصریح کرد: پیگیری پروژه ها جزو فعالیت های روزمره نمایندگان است و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقاضا داریم با ارائه گزارش ها و تحلیل های به هنگام نمایندگان را در پیگیری دقیق تر این پروژه ها یاری کند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس به پیگیری بحث حاشیه نشینی در تبریز و برگزاری چندین جلسه با دکتر نوبخت در این خصوص اشاره کرد.

متفکر آزاد تقسیم کار بین نمایندگان استان را نشان از همدلی و اتحاد بین نمایندگان دانست و این موضوع را از عوامل مهم در پیشبرد اهداف توسعه ای استان برشمرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =