روند کند طرح اقدام ملی مسکن در استان آسیب شناسی شود

استاندار سمنان گفت: استقبال نکردن متقاضیان از طرح اقدام ملی مسکن در استان و روند کند این طرح، نیاز به آسیب شناسی جدی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۲۴ آبان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن شهرهای با جمعیت متقاضی بالا و کانون های جمعیتی در استان در اولویت قرار داشته باشند، گفت: برنامه زمانبندی مناسب و منظم به منظور اجرای این طرح در شهرهایی که با کمبود مسکن و تقاضای بالای متقاضیان همراه است تدوین شود و استقبال نکردن از این طرح در مناطق مختلف استان و روند کند طرح مورد آسیب شناسی جامع و دقیق قرار بگیرد.
وی ادامه داد: بحث تخصیص زمین، نحوه واگذاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در پروژه و سایر عوامل دخیل، می تواند در استقبال نشدن طرح از سوی متقاضیان تاثیرگذار باشد که نیاز به آسیب شناسی و اقدام موثر دارد.
آشناگر با بیان اینکه پرونده مسکن‌مهر در برخی از شهرستان های استان همچنان باز است بر تعیین تکلیف این پروژه ها در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر نسبت به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اولویت قرار دارد و در شهرستان هایی که مسکن وجود داشته و متقاضی وجود ندارد، اصراری بر اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیست و توجیه ندارد.
استاندار سمنان در پایان اظهار داشت: عدم توجه به کانون جمعیتی و میزان تقاضای گروه های هدف و صرفا ساخت بی رویه مسکن، باعث گسترش شهر و عدم تامین زیرساخت، امکانات اولیه و دسترسی مطلوب برای صاحبان خانه ها خواهد شد و قطعا مشکلات جدی بعدی را به همراه دارد که باید از این مهم جلوگیری شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =