انتصاب مهرانفربعنوان رییس جدید بنیاد مسکن شهرستان دورود

مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد مسکن شهرستان دورود با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان و فرماندار شهرستان دورود با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، در ابتدای مراسم مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان  ازمقاوم سازی ۱۱هزار و ۵۰۰ واحدمسکن روستایی درشهرستان دورود خبرداد و با اشاره به حدود ۱۵هزارواحد مسکن روستایی  درشهرستان دورود گفت:با بهسازی و بازسازی بیش از۱۱هزارو ۵۰۰ واحد مسکن روستایی درشهرستان دورود، میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان به بیش از ۷۶ درصد افزایش یافته است. 
 رضایی همچنین تصریح کرد : از ابتدای پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی تا سال ۱۳۹۶ حدود ۲۵۰هزارمترمربع ازمعابر روستایی شهرستان دورودآسفالت شده که طی سه سال گذشته باجهشی چشمگیر بیش از ۳۸۰هزارمترمربع از معابرروستایی این شهرستان آسفالت شده که یک ونیم برابر کل سنوات بعد ازپیروزی انقلاب بوده است . 
وی با تاکید براهمیت ایمن سازی روستاهای استان لرستان در برابربلایای طبیعی عنوان داشت :بیش از ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات حوادثی ماده ۱۰جهت احداث کانال سنگی در ۹ روستای شهرستان دورود صرف شده است. 
مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با اشاره به خسارات ناشی از سیل فرودین ماه سال ۹۸ به واحدهای مسکونی شهرستان دورود تصریح کرد:۲۴۰۰واحد آسیب دیده ازسیل درشهرستان دورود تعمیرو ۵۰۰ واحدمسکونی شهری و روستایی سیل زده در این شهرستان احداث شده است.  
رضایی ظرفیت های بالای گردشگری دورود را فرصتی ارزشمند برای رونق و توسعه این شهرستان دانسته و افزود : در حوزه گردشگری ۳روستای بخش مرکزی و۲ روستای بخش سیلاخوربعنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده که مراحل تهیه طرح و تصویب آنهادر استان در دست پیگیری و اقدام می باشد. 
فرماندارشهرستان دورود با اشاره به وجود پتانسیل های بالا در حوزه گردشگری در روستاهای شهرستان دورودتصریح کرد : اجرای کامل طرح هادی در روستاهای طرح هدف گردشگری  بستر رشد ورونق اقتصاد خانوارهای روستایی را فراهم خواهدکرد. 
بیرانوند همچنین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  به فرمان معمارکبیرانقلاب اسلامی را گامی مهم در راستای خدمت به محرومین جامعه دانسته و افزود:خدمات بنیادمسکن انقلاب اسلامی الگویی ارزشمند و کم نظیردر راستای توسعه، عمران و آبادانی کشور است
در پایان این مراسم از اقدامات و زحمات احمد دالوند رئیس پیشین بنیاد مسکن شهرستان دورود تقدیر شد و وحید مهرانفر به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد. .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =