برگزاری مسابقات مهارت های والیبال بصورت آنلاین در اروند

رییس هیات والیبال منطقه آزاد اروند گفت: یک دوره مسابقه مهارت های والیبال به صورت آنلاین بین علاقه مندان به رشته والیبال در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از اروند گفت: منطقه آزاد اروند از جمله مناطق کشور است که از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و این وضعیت موجب تعطیلی بسیاری از باشگاه های ورزشی بخصوص رشته والیبال شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی در رشته والیبال، هیات والیبال منطقه آزاد اروند اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه برای علاقه مندان به این رشته ورزشی به شکل مجازی کرد.

رییس هیات والیبال منطقه آزاد اروند گفت: این دوره از مسابقات با شرکت ۵۰ نفر آقایان و بانوان در رده سنی آزاد برگزار شد که در پایان به هفت نفر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

مقدم بیان کرد: همچنین هیات والیبال منطقه آزاد اروند تعطیلی های کرونایی را به منزله تعطیل شدن ورزش ندانسته و با تمرین در منزل و از طریق فضای مجازی به امر آموزش، مسابقه و ورزش گروهی پرداخته است.

وی خبر از میزبانی منطقه آزاد اروند از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان بانوان کشور داد و گفت: این منطقه در سال گذشته برای نخستین بار مسابقات قهرمانی دختران کشور را میزبانی کرد که نوع میزبانی ، رضایت کامل فدراسیون و تیم های شرکت کننده را در پی داشت.

رییس هیات والیبال منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این هیات در نظر دارد برای دومین بار میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیرد و این پیشنهاد را نیز به فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ارائه داده و منتظر پاسخ از سوی این فدراسیون هستیم.

مقدم اظهار داشت: البته برگزاری هرگونه مسابقات قهرمانی رشته والیبال در کشور منوط به ارائه مجوز از سوی ستاد ملی کرونا است و در صورت ارائه مجوز این مسابقات را میزبانی خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین هیات منطقه آزاد اروند در نظر دارد جهت ارتقاء دانش مربیان و بازیکنان حاضر در این منطقه یک دوره کلاس مربیگری را با حضور مدرسان بین المللی برگزار کند که در صورت خروج منطقه از وضعیت قرمز این دوره برگزار می شود.

رییس هیات والیبال منطقه آزاد اروند گفت: البته درخواست دوره ارتقاء داوری برای ۲۰ داور حاضر در منطقه آزاد اروند را نیز به فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران داده ایم که این مورد نیز در صورت ورود منطقه به وضعیت سفید کرونایی برگزار خواهد شد.

مقدم بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ والیبالیست در بخش های آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت در منطقه آزاد اروند فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: پنج باشگاه و ۱۵ تیم نیز در شهرهای آبادان و خرمشهر فعالیت دارند که در حال حاضر و بدلیل شیوع کرونا فعالیت های فیزیکی خود را متوقف کرده اند.

رییس هیات والیبال منطقه آزاد اروند در ادامه بیان کرد: همچنین ۳۵ مربی در بخش های آقایان و بانوان و ۲۰ داور نیز در رشته والیبال منطقه آزاد اروند فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مدرسه والیبال در منطقه آزاد اروند گفت: این ۲ مدرسه والیبال نقش تاثیرگذاری در تربیت و آموزش والیبالیست های نوجوان داشته اند که توانسته اند با آموزش های لازم به رده های سنی بالاتر راه یابند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =