۱۰، ۱۲ نفر از بازیکنان یوونتوس سیگار می کشیدند/عکس

ورزش سه نوشت:نیکلاس بنتنر، ستاره سابق یوونتوس صحبت های عجیبی را از زمان حضور خود در این تیم مطرح کرد.

به جرأت می توان از نیکلاس بنتنر به عنوان یکی از پر حاشیه ترین ستاره های دنیای فوتبال طی سال‌های اخیر یاد کرد. این دانمارکی در فصل 13-2012 برای یوونتوس نیز توپ زد و حالا صحبت‌های جالبی را درباره زمان حضور خود در بیانکونری مطرح کرده است.

بنتنر در این باره گفت: " در حمام بود. من بچه ها را پیدا نکردم و این موضوع برایم کمی عجیب بود. می‌دانید روز اول من در یوونتوس بود. سپس 10 یا 12 بازیکن را پیدا کردم که در حال قهوه خوردن و سیگار کشیدن بودند و به نوعی از صحبت با یکدیگر بسیار لذت می بردند. این یک منظره شگفت انگیز برایم به حساب می‌آمد و باعث شد که فکر کنم از حضور در آنجا بسیار لذت خواهم برد."

بازیکنانی مانند جیجی بوفون و آندره آ پیرلو هرگز از سیگار کشیدن خود را پنهان نکردند اما این موضوع روی عملکرد آنها تأثیر نداشت. بنتنر در ادامه گفت: " چه چیزی می توانید به این بچه ها بگویید؟ اگر به حرفه و سابقه آنها نگاه می‌کردید مشخص می شد که می توانید در مورد این دو نفر چشم‌پوشی کنید. به دلیل این که حرفه ای بودن آنها در زمین و رفاقت شان در سطح دیگری بود بنابراین کسی به این چیزها فکر نمی‌کرد."

موضوع سیگار کشیدن در انگلیس برای ماریو بالوتلی مشکلاتی ایجاد کرده بود. بنتنر در این باره گفت: " این خنده دار است چرا که وقتی ماریو بالوتلی به انگلیس رفت همه درباره سیگار کشیدن او صحبت می کردند. این قضیه که یک بازیکن سیگار می‌کشد به مطلب اصلی روزنامه‌ها تبدیل شد در حالی که من در هر باشگاهی که بازی کردم بازیکنان سیگار می کشیدند. البته این موضوع در ایتالیا بیشتر بود و به همین خاطر نسبت به انگلیس امر طبیعی تری به حساب می‌آمد."

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =