۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۰۷

واحد مرکزی خبر نوشت:

مهاجمان مسلح ناشناس روز جمعه سه کارمند دولت عراق را در سه حمله جداگانه در بغداد پایتخت این کشور کشتند. یک منبع در وزارت کشور عراق به خبرگزاری شین هوا گفت مهاجمان مسلح ناشناس با استفاده از سلاح مجهز به صدا خفه کن به سوی خودرو حامل سرهنگ احمد فاضل از مقامات مسئول در اداره مبارزه با تروریسم نزدیک میدان النسور در غرب بغداد تیراندازی کردند که بر اثر آن راننده خودرو کشته و این سرهنگ نیز زخمی شد.

این منبع افزود افراد مسلح ناشناس همچنین با استفاده از سلاح مجهز به صدا خفه کن به سوی خودروی حامل شاکر صادق جوید از کارکنان وزارت امور خارجه عراق در منطقه العطیفیه در شمال بغداد تیراندازی کردند که وی در دم جان باخت.

این منبع همچنین اظهار داشت مهاجمان مسلح به سوی خوردوی حامل صالح داوود کارمند وزارت مسکن و سازندگی در منطقه الدوره در جنوب بغداد تیراندازی کردند و بعد از کشتن وی از محل حادثه گریختند.

دستگاه های امنیتی تاکنون نتوانسته اند هیچ یک از عاملان این سه حادثه را بازداشت کنند. به گزارش خبرگزاری شین هوا از بغداد ، ماه آوریل کنونی حمله به نیروهای امنیتی و کارکنان دولتی در عراق با استفاده از سلاح های مجهز به صدا خفه کن و همچنین بمب های چسباننده افزایش ملموسی داشته است.
/56

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =