سردار امیری: جاده گنجنامه به تویسرکان از یکم آذر مسدود می‌شود

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: جاده گنجنامه به تویسرکان از یکم آذر امسال زودتر از سالهای گذشته با هدف پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار سلمان امیری در ستاد استانی مدیریت گفت: این تصمیم با همکاری پلیس راه و اداره راهداری اتخاذ شده و از شنبه اول آذرماه عملیاتی می شود و شهروندان در صورت اضطرار می توانند از مسیر جایگزین(جاده همدان به جوکار و تویسرکان) استفاده کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین راهکارها برای پیشگیری از شیوع کرونا همراه کردن مردم با مصوبات وتصمیم های اتخاذ شده با روش اقناع سازی مردم است.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: در صورتی که مردم به این باور برسند که ویروس کرونا کشنده و برای آنها و خانواده هایشان خطر ساز است به طور حتم در اجرای مصوبات پیشگام خواهند بود.

سردار امیری اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در اعمال محدودیت های تردد، وجود خودروهای دارای پلاک غیربومی متعلق به ساکنان این استان است و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: این در حالیست که طبق قانون مالکان خودرو در صورت تغییر محل سکونت باید در مدت زمان تعیین شده ای نسبت به حضور در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و ارائه ادرس جدید محل سکونت اقدام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =