دستگیری متخلفان دراجرایی محدودیت های کرونایی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: اصناف و بازاریان غیرضروری و افرادی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل :  عبدالله طباطبایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای محدویت‌های جدید کرونایی در اردبیل اظهار داشت:  خط قرمز ما سلامت مردم است و اجرای محدودیت‌های کرونایی با جدیت اجرا می‌شود و هیچ بهانه و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
وی افزود: بازاریان و اصناف ملزم به اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان اردبیل هستند و با افرادی که در اجرای این طرح مشارکت نکنند و مغازه و مراکز خودر نبندند مراکزشان پلمپ و پرونده قضایی تشکیل و دستگیر خواهند شد.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از نظارت جدی و دقیق دادگستری و دادستانی بر اجرای محدودیت‌های کرونابی در شهرستان اردبیل خبردادو افزود: همگان باید در این زمینه همکاری داشته باشند.
فرماندار اردبیل هم در این جلسه اظهار داشت: از روز شنبه محدودیت‌های جدیدی طبق اعلام ستادملی  در شهرستان اردبیل اجرایی می‌شود و اجرای این طرح در راستای ارج نهادن به سلامت مردم با جدیت انجام می‌شود.
 امامی یگانه افزود: از روز شنبه کلیه مراکز غیرضروری و پاساژها تعطیل می‌شود و به جز مراکز ضروری از جمله نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها و داروخانه و قصابی‌ها بقیه مراکز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
وی افزود: مردم، اصناف و بازاریان کسبه در اجرای طرح‌ها و محدودیت‌های قبلی پیشگیری از ویروس کرونا همکاری خوبی در شهرستان اردبیل داشتند و انتظار می‌رود در اجرای محدودیت‌های جدید نیز همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم ازشیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم.
فرماندار اردبیل وضعیت کرونا در شهرستان اردبیل را قرمز و بحرانی عنوان کرد و افزود: آمار بستری‌ها وفوتی‌های کرونا در شهرستان اردبیل افزایش یافته و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های را رعایت نکنند وضعیت بسیار نگران کننده و محدودیت‌ها بیشتر می‌شود.
امامی یگانه افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های شهرستان در حال تکمیل شدن است و با این وضعیت مجبور به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی هستیم.
وی گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها باپلاک بومی از شهر اردبیل ممنوع بوده و برای متخلفان جریمه اعمال و طبق قانون  برخورد می‌شود.
وی افزود: ورود و خروج برای  افرادیکه ماموریت اداری و کاری و یاگواهی پزشکی داشته امکانپذیر هست.
فرماندار اردبیل بیان کرد: بازگشت به روال و شرایط قبلی نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط تک تک مردم است وهمگان باید در این شرایط از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم و مراسم‌های دیگر خودداری و از ترددهای غیر ضروری خوداری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =