۱ نفر
۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
حاج محمد خادم الگویی برای استعدادیابی

استاد محمد خادم،مربی سابق تیم ملی کشتی درگذشت.

 درگذشت استاد محمد خادم مربی سابق تیم ملی کشتی را خدمت خانواده محترم خادم جامعه ورزش به ویژه المپین ها امیر رضا و رسول خادم  از سوی خود و انجمن ورزش شرکت ها تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم آمرزش وعلو درجات وبرای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم.

 مرحوم حاج محمد خادم الگویی برای استعدادیابی و پرورش نخبگان در کشور است. آن مرحوم  اهتمام ویژه ای در تربیت فرزندان از جهت علمی ورزشی و اخلاقی داشت تا فرزندانش تا فتح قله های المپیک پیش رفتند که لازم است روش های کاری ایشان مستند سازی شود. 
 
در دهه شصت که در آموزش و پرورش مسئولیت ورزش  مدارس را عهده دار بودم بر خلاف امروز که مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور محدود شده در سه مقطع مسابقات بطور گسترده و باشکوه اجرا می شد، به جهت بازدید و افتتاح  مسابقات قهرمانی کشتی آموزشگاه عازم سمنان شدم. جناب آقای عباس نمازیان که مسئولیت ریاست انجمن کشتی  مدارس را عهده دار بودند گزارشی از کم وکیف تیم ها ارائه کردند و با توجه به محدودیت بخشنامه مسابقات در مورد همراهی والدین در محل اردوی مسابقات  در خواست اجازه حضور حاج محمد خادم به عنوان قهرمان جهان را  که در کلیه مسابقات فرزندانشان را همراهی وزیر نظر داشتند، کرد که با توجه به کسوت ایشان موافقت کردم.

 البته در آن زمان برایم روشن نبود که این نوجوانان قله های علمی و عملی و اخلاقی را تا رسیدن  به المپیک و مقام پهلوانی طی خواهند کرد و منشا خیرات زیادی خواهند شد.

 وقتی تصویر پهلوان رسول را دیدم که با رویی پوشیده کیسه های آرد را برای کمک به محرومین سیستان وبلوچستان بدوش می کشد و بدون ریا و در گمنامی کمک های پهلوانان و خیرین  را  به محرومان می رساند یاد این گفته نبی مکرم و پیامبر رحمت می افتم که فرزند صالح گلی است  از گل های بهشت.
 

روح اش شاد

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =