جشنواره حراج استثنایی سیاجمعه بانی‌مد

در سراسر دنیا جمعه سیاه فرصتی استثنایی برای خرید است.

در ایران نیز فروشگاه اینترنتی بانی‌مد امسال نیز همچون سال‌های گذشته فروش ویژه سیاجمعه برگزار کرده که این فروش ویژه با گسترش پاندمی کرونا همزمان شده است. در این مقاله به بررسی این فروش ویژه می‌پردازیم.

بانی‌مد، فروشگاه آنلاین محبوب

 فروشگاه اینترنتی بانی‌مد کارش را با فروش اختصاصی محصولات برند خوش‌نام استرالیایی یعنی جین وست آغاز کرد و همکاری خود را با بهترین برندهای ایرانی و خارجی نیز گسترش داده و در حال حاضر یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌ها در عرصه‌ی مد، استایل و سبک زندگی است. فروشگاه آنلاین بانی‌مد که به تخفیف‌های بی‌نظیر و جشنواره‌های خود معروف است؛ امسال در آذرماه نیز با جشنواره سیاجمعه ساعات خوشی برای مشتریان خود رقم می‌زند.

جمعه سیاه به آخرین جمعه ماه نوامبر می‌گویند. این روز بر اساس رسمی قدیمی در آمریکا بنانهاده شده است. در این مراسم فروشگاه‌های بزرگ و برندهای معتبر، بهترین اجناس خود را با بالاترین کیفیت و بیشترین تخفیف ممکن به مشتریان ارائه می‌دهند. این اتفاق باعث می‌شود تا مشتریان، اجناسی را که در طول سال قدرت خرید آن را ندارند و یا خرید آن‌ها برایشان دشوار است را باکیفیت و ارزان بخرند.

در ایران نیز چند سالی است حراج جمعه سیاه باب شده که امسال با توجه به قرنطینه سراسری و تعطیلی فروشگاه‌ها، تنها پلتفرم‌های آنلاین هستند که می‌توانند این خرید را برای مشتریان میسر کنند.

جشنواره حراج سیاجمعه بانی‌مد، از چهارم آذر

بانی مد در این فروش استثنایی تا ۵۰% تخفیف روی همه کالاها اعمال می‌کند و علاوه بر آن ۴۰% تخفیف بیشتر بدون محدودیت و سقف روی همه کالاها در نظر گرفته است. این تخفیف روی همه اجناس است و استثنا نیز وجود ندارد. همچنین فروشگاه با برگزاری حراج‌های ساعتی متنوع، ساعاتی هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

نباید بذاری زمان بگذره!

هیجان به ساعت!

در این بخش از ساعت ۸ صبح تا نیمه‌شب هر دو ساعت ۲۴ کالا از ۵۰ تا ۸۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند که فرصت بسیار مناسب است تا بهترین اجناس را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

بانی مد این جشنواره را در راستای جشنواره‌های متنوع و همیشگی خود مثل جشنواره بازگشت به مدرسه برگزار کرده که در بین مشتریان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است.

کرونا و عادات روزمره ما

گسترش ویروس کرونا باعث شده تا عادات زندگی روزمره ما تغییرات زیادی کند. بسیاری بر این باورند که تاریخ دنیا به قبل و بعد این پاندمی تقسیم می‌شود.

در کنار همه معایبی که ویروس کرونا داشته و دارد، این ویروس با تغییر عادت‌های زندگی روزمره ما شده و شاید بسیاری از رفتارهای ما را اصلاح کرده باشد. یکی از این عادت‌ها خرید کردن است. شاید قرن‌ها است که ما به شیوه مرسوم ‌خرید می‌کنیم و چند سالی است که خرید آنلاین نیز به شیوه‌های خرید ما اضافه شده اما شروع ویروس کرونا باعث بازنگری در شیوه خرید شده است.

 در زندگی مدرن امروزی انسان، انسانی محاسبه‌گر است؛ یعنی در تلاش است که در هر معامله و اقدامی به‌صرفه بودن آن را بررسی کند. پس بدیهی است برای خرید که اصلی‌ترین بحث آن مسئله مالی است نیز به صرفه اقتصادی و زمانی خرید فکر کند.

بسیاری زمانی که مجبور شدند از خانه خرید کنند به مزایای خرید آنلاین پی بردند. خرید آنلاین مخصوصاً درزمانی مثل زمان شروع ویروس کرونا بیش‌ازپیش به ما کمک کرد. اگر از جنبه اقتصادی خرید آنلاین که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم، گذر کنیم شاید اصلی‌ترین دلیل برای خرید، مصون ماندن از این ویروس منحوس است به‌قول‌معروف چه چیزی از سلامتی مهم‌تر؟

در فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی که این روزها بسیار به آن پرداخته می‌شود، همیشه این مسئله مطرح بوده که مایحتاج اساسی مثل مواد غذایی و کالاهای بهداشتی و پوشاک را چگونه فراهم کنیم؟ طبیعتاً راه امن خرید آنلاین است خرید آنلاین که چند سالی است در ایران از رونق بسیاری برخوردار بوده راهی است که جان شما را در امان نگه می‌دارد.

کرونا و اقتصاد

ویروس کرونا همان اندازه که ما را محدود کرده به زبان ساده ما را بی‌پول نیز کرده است. پس باید هوشمندانه خرید کرد. یک خرید به شیوه سنتی سوای هزینه‌ای که برای کالا در آن متحمل می‌شویم هزینه‌های دیگری هم برای ما دارد که اصطلاحاً به آن‌ها هزینه‌های پنهان می‌گویند.

 این هزینه‌ها شامل وقت، انرژی، سوخت و هزینه رفت‌وآمد می‌شود که این روزها که کرونا سلامتی ما را تهدید می‌کند گزینه‌ای به دیگر معایب این خرید اضافه شده است. خرید آنلاین بسیاری از هزینه‌های ما را حذف یا تعدیل می‌کند اما با توجه به کسادی بازار و درآمدها که ویروس کرونا آن را سبب شده و البته شرایط اقتصادی کشورمان که پیش از کرونا نیز با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردیم و در ایام کرونا به‌حداعلای خود رسیده، چه راهی برای خرید پیشنهاد می‌کنید؟

زمانی که یک کشور درگیر مشکلات اقتصادی می‌شود و از طرفی نیز تحریم‌ها این کشور را تهدید می‌کند، اولین عرصه‌ای که به‌ شدت مورد آسیب واقع می‌شود عرصه‌ی کیفیت زندگی و کالاها است.

در ایران نیز کیفیت اجناس به‌تبع افزایش قیمت‌ها و تحریم‌ها با سیب قابل توجهی روبرو شد اما در این میان برندها و فروشگاه‌های هم وجود داشتند که با حفظ کیفیت خود و گسترش همکاری‌شان با برندهای مطرح ایرانی و خارجی سعی کردند خیال مردم را از کالاهای اساسی خود، حداقل راحت کنند. یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه اینترنتی بانی‌مد است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459431