باربری و اتوبار تهران سعادت چه خدماتی را در اسباب کشی ارائه می دهد؟

یکی از سخت ترین و خسته کننده ترین کارها در سراسر دنیا اسباب کشی است، انجام این کار علاوه بر این که زمان بر است ممکن است افراد را متحمل ضررهای زیادی نیز کند، برای این که اسباب کشی راحت و بدون هیچگونه ضرر مالی داشته باشیم لازم است که با فوت و فن های آن آشنا باشیم.

حال این سوال پیش می آید که برای این که روش های صحیح اسباب کشی را یاد بگیریم باید چگونه و از کجا اقدام کنیم؟ پاسخ به این سوال ساده است در واقع نیاز نیست که شما فوت و فن های اسباب کشی را یاد بگیرید کافی است برای حمل و جابجایی بار با شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت تماس بگیرید.

شرکت باربری تهران سعادت با بهره مندی از بهترین پرسنل با تجریه و متخصص، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود برای اسباب کشی و حمل بار به تمام مناطق ایران در تمامی ساعات شبانه روز است.در این مقاله قصد داریم به بررسی باربری و اتوبار تهران سعادت بپردازیم برای کسب اطلاعات لازم در مورد ویژگی ها و نحوه ارائه خدمات توسط این شرکت باربری با ما همراه باشید:

مزایای استفاده از شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت

همانگونه که در ابتدای مقاله نیز گفتیم اسباب کشی کاری سخت و طاقت فرسا است و ممکن است علاوه بر زمان تمام انرژی شما را نیز بگیرد، شرکت تهران سعادت می تواند تمامی این مشکلات و گرفتاری اسباب کشی را از ذهن شما دور کند و شما با خیالی آسوده تمامی امور جابجایی را به این باربری تهران بسپارید.یکی از مهم ترین خدمات تهران سعادت بسته بندی وسایل می باشد که برای این منظور این شرکت باربری از کارگرانی که در این زمینه از مهارت و تجربه لازم بهره مند هستند استفاده می کند، پرسنل این امر به کار خود تسلط کامل داشته و می دانند که هر کدام از وسایل را چگونه و به چه طریقی بسته بندی کنند بدین ترتیب شما نیز دیگر نگران آسیب دیدن و خراب شدن وسایل و لوازم خود نیستید.اگر تاکنون اسباب کشی کرده باشید به خوبی به این موضوع آگاهی دارید که انجام این کار چندان راحت و آسان نیست و می دانید بسته بندی وسایل تا چه حد می تواند انرژی شما را تحلیل کند، از سوی دیگر انجام این کار نیازمند زمان و وقت زیادی است.

برخی از وسایل به بسته بندی خاص خود نیاز دارند که کارکنان تهران سعادت به تمامی موارد گفته شده تسلط کامل دارند، همچنین این شرکت باربری به مشتریان خود تضمین می دهد که اسباب و وسایلشان به بهترین شکل ممکن توسط اتوبار تهران سعادت بسته بندی می شود.تمامی وسایل دارای جعبه نیستند و یا اینکه ممکن است جعبه برخی وسایل به دلیل این که مدت زمان زیادی در انبار قرار گرفته اند پوسیده و کهنه شده باشند و برای اسباب کشی استحکام لازم را نداشته باشند.از دیگر ویژگی های اتوبار تهران سعادت برخورداری از وسایل و لوازم بسته بندی است لذا دیگر نیاز نیست نگران باشید که برای جابجایی وسایلتان جعبه مناسب ندارید و یا این که به فکر تهیه جعبه باشید.

مزیت دیگر باربری تهران سعادت انجام خدمات ضد عفونی و تمیز کردن محل جدید است، البته برای بهره مندی از این خدمات می بایست در زمان عقد قرار برای اسباب کشی این خدمات را نیز سفارش دهید که نیروهای باربری تهران سعادت قبل از شروع فرایند اسباب کشی در محل جدید حاضر و خدمات ضدعفونی را انجام دهند.

ماشین های باربری تهران سعادت

باربری تهران سعادت دارای انواع خودروهای مخصوص حمل و جابجایی بار  از قبیل وانت بار- کامیون و خاور می باشد که برای حمل و جابجایی بار به تمامی نقاط ایران اعم از شهرها و روستاها مورد استفاده قرار می گیرد.

نکاتی که باید در زمان اسباب کشی بدانید به قرار ذیل است:

  • برنامه ریزی برای بسته بندی

هرگز بسته بندی لوازم را به روز آخر موکول نکنید زیرا انجام این کار به دقت و زمان زیادی نیاز دارد، همانطور که پیشتر نیز گفتیم اتوبار تهران سعادت در این زمینه نیز به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد از این رو پرسنل بسته بندی این باربری با توجه به تعداد وسایل از یک الی دو روز قبل از تاریخ اسباب کشی به محل اعزام می شوند.

پرسنل بسته بندی ابتدا لوازم و وسایل را دسته بندی می کنند به عنوان مثال ظروف چینی را در یک جعبه و لوازم شیشه ای را در جعبه دیگر قرار می دهد و  جعبه جداگانه ای را برای بسته بندی کتاب ها در نظر می گیرند.با سپردن امور بسته بندی به باربری تهران سعادت، وقتی که وسایل را به مکان جدید جابجا کردید سردرگم نمی شوید البته لازم است که بدانید پرسنل امور بسته بندی باربری تهران سعادت بر روی هرکدام از جعبه های محتویات آن را نوشته و یا با برچسب می چسبانند.

  • تهیه فهرست لوازم و اثاثیه

بهتر است قبل از بسته بندی و اسباب کشی فهرستی از وسایل خود تهیه کنید و در زمان بسته بندی آن را در اختیار پرسنل تهران سعادت قرار دهید، و در مقصد نیز بر اساس این فهرست وسایل خود را از باربری تهران سعادت تحویل بگیرید.

  • بیمه باربری لوازم

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان اسباب کشی و عقد قرارداد با شرکت باربری باید در نظر داشته باشید ارائه بیمه باربری لوازم توسط آن شرکت است، شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت از این ویژگی نیز برخوردار بوده و حتما لوازم و وسایل مشتریان را به منظور جلب رضایت آنان بیمه خواهد کرد.

  • در نظر گرفتن هزینه اسباب کشی

حمل و جابجایی در زمان اسباب کشی بسیار هزینه بر می باشد که میزان این هزینه به نوع ماشین و فاصله مکان های جابجایی بستگی دارد.ماشین های حمل بار، اتوبار تهران سعادت بدون محدودیت زمانی برای ارائه خدمات آماده هستند همچنین این باربری تمامی هزینه ها را از قبل برای مشتری خود محاسبه کرده و  قبل از انجام خدمات آن را در اختیار وی قرار می دهد.

  • زمان مناسب برای اسباب کشی

حتما در فرایند اسباب کشی از قبل زمان آن را در نظر بگیرد زیرا برخی از زمان ها در سال، اسباب کشی های زیادی انجام می شود، بهتر است حتما در زمان اسباب کشی به این مورد نیز توجه داشته و زمان مناسبی را برای جابجایی و حمل بار انتخاب کنید و ساعت آن را به گونه ای تنظیم کنید که ماشین حمل بار و اثاثیه در ترافیک نمانده و شما نیز متحمل به پرداخت هزینه اضافی نشوید.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت تهران سعادت می توانید نام تهران سعادت را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 88888648-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان تهران سعادت بهره مند شوید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459467