۳۶۰ دستگاه تجهیزات الکترونیکی در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند چهارمحال و بختیاری قرار گرفت

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۶۰ دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال علی ملک پور بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری آنلاین کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها، ضرورت استفاده از تجهیزات الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان نیز فاقد تجهیزات الکترونیکی هستند که از ابتدای امسال برای تأمین این تجهیزات برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: از این مجموع ۲۱۱ دستگاه لپ تاپ، ۱۳۲ دستگاه تبلت و ۱۷ دستگاه نیز گوشی هوشمند بوده که با مشارکت مؤسسات خیریه میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند سراسر استان توزیع شده است.
ملک پور با اشاره به تأمین تجهیزات الکترونیکی برای سایر دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: ۴۵۱۲ دانش‌آموز و ۱۰۱۴ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که ابتدای سال تحصیلی بسته‌های آموزشی دریافت کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات لازم، کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =