دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هماهنگی میان بخش های فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و نیروهای سپاه و بسیج می تواند به حل و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود در سطح جزیره کمک کند

به گزارش خبرآنلاین از قشم، حمیدرضا مومنی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت هفته بسیج بود، اظهار کرد: نیروهای سپاه پاسداران قشم در زمان های مختلف در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و امنیتی عملکرد بسیار خوب و موفقی داشته اند.
وی تبریک مناسبت هفته بسیج و با گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم سلیمانی، ادامه داد: سرافرازی امروز جمهوری اسلامی ایران و وجود امنیت پایدار در منطقه حاصل تلاش تمامی نهادها مربوط به این حوزه است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ویژگی های خاص جزیره در حوزه امنیت و مسائل اجتماعی، افزود: در حوزه امنیت قشم از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و حفظ این وضعیت به سبب همکاری خوب و سازنده میان بخش های مختلف ایجاد می شود.
مومنی با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم و سایر نهادها از تلاش ها و همکاری های نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در راستای کنترل و پیشگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی تمامی بحران های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با همراهی و هم اندیشی تمامی دستگاه ها و بخش ها قابل حل بوده و با برنامه ریزی جهت هم افزایی توان نیروهای مختلف می توانیم شاهد اجرای اقدامات خوب و موثری در این منطقه باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ خواهد شد و با آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.
مومنی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم و بنده به عنوان مدیرعامل این مجموعه مأموریت و وظایفی داریم که باید برای انجام آنها تلاش کنیم؛ اما خارج شدن از محدوده اخلاق و انصاف، کار درستی نیست و اگر توهین و یا افترایی شود، آن را از طریق مراجع پیگیری می‌کنیم.
وی اضافه کرد: در شرایط امروز و با وجود مشکلات گوناگونی از جمله تحریم ها و شرایط اقتصادی ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، همبستگی و وحدت میان بخش های مختلف جهت پیشبرد اهداف و ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم.
براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در ابتدای این جلسه، از مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قدردانی کرد.
سرهنگ محمد سالاری ادامه داد: پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه فعالیت های مقابله با شیوع بیماری کرونا و حمایت از کادر درمان و تجهیز بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در این دوران بی نظیر بوده است.
وی افزود: نیروهای سپاه و بسیج قشم با همراهی و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش آسیب های ناشی از این بیماری عملکرد خوب و موفقی داشته اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: طی ماه های گذشته ۲۴ و هزار بسته کمک معیشتی در سه مرحله از این رزمایش آماده و میان اقشار کم برخوردار و خانواده های نیازمند توزیع شده است.
به گفته سالاری، سپاه قشم فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و برقراری امنیت پایدار و مقابله با جرایم سازمان یافته انجام داده است.
وی اضافه کرد: همچنین در حوزه های سازندگی با راه اندازی گروه های جهادی، بخش ها و نقاط محروم خارج از محدوده شهرستان و جزیره قشم نیز جهت ارائه خدمات و انجام عملیات عمرانی فعالیت می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در پایان گفت: همکاری بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم با این نهاد انقلابی در جهت فرهنگ سازی و مدیریت فضای اجتماعی جزیره قشم نتیجه بخش بوده و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.
گفتنی است، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان به مناسبت هفته بسیج (پنجشنبه ۶ آذرماه) با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از نیروهای این نهاد انقلابی دیدار کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =