با تاثیرات عکاسی صنعتی در افزایش در آمدتان آشنا هستید؟

آیا تاکنون به این اندیشه‌اید برای معرفی محصول یا خدمات خود، به غیر از کیفیت و ارائه‌ی خدمات مناسب، به چه امکانات دیگری نیازمند هستید؟ آیا با تاثیر تصاویر و رنگ‌ها در ذهن مخاطب آشنایی دارید؟ در دنیای مدرن امروز، تصاویر و رنگ‌ها، نقش قابل توجهی در جلب توجه و نظر مخاطبان دارند و باعث می‌شوند، محصول مورد نظر از هر نوعی که باشد، بیشتر و بهتر در بازار معرفی شود.

عکس‌های تبلیغاتی که جنبه‌ی معرفی محصول را دارند، در واقع شناسنامه‌های محصول ما هستند و چون تصویر در خاطر مشتری ماندگارتر است، باعث می‌شوند محصول ما سال‌های سال، در ذهن و یاد مخاطب ماندگار شود.

عکاسی صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

به شاخه‌ای از عکاسی که به معرفی محصول یا خدمات می‌پردازد و در واقع، به تصویری که در جهت معرفی یک کالا یا خدمات، ثبت می‌شود،  عکاسی صنعتی گفته می‌شود. همانطور که از تعریف فوق بر می‌آید، عکاسی صنعتی باعث می‌شود کالا یا خدمات هر کسب‌وکاری، بهتر شناخته شود و در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری داشته باشد.

عکاسی صنعتی به مهارت و تبحر خاصی نیازمند است و باید به صورت کاملا تخصصی و در محیط حرفه‌ای و تنظیم فاکتورهای موثر در تصویر، مانند تنظیم زاویه‌ی نور، ایجاد پشت صحنه‌ی مناسب و بسیاری عوامل مهم دیگر صورت گیرد.

آیا عکاسی صنعتی در فروش محصول موثر است؟

تصویر بهتر و واضح‌تر از محصولی که قصد فروش آن را داریم، به معنای آن است که محصول ما بهتر و واضح‌تر در ذهن مخاطب جای می‌گیرد؛ اما برای آنکه تصویر مورد نظر بتواند در میان انبوه تبلیغات و تصاویر موجود در بازار تبلیغاتی و مارکتینگ امروز، جای خود را بیابد و بتواند در ذهن مخاطب جلب توجه نماید و حتی ماندگار شود، باید عکاسی محصول آمیخته با خلاقیت و خلق تصاویر بدیع و ویژه باشد، به حدی که مخاطب با دیدن آن، توجه و نظرش جلب شود و حاضر باشد بر روی تصویر تمرکز کند.

عکاسی صنعتی وظیفه دارد، محصول یا خدمات مورد نظر را به درستی و با روش خلاقانه‌ای، در قاب تصویر بگنجاند. یا حتی غذای رستوران شما را.  عکاسی غذا نیز شاخه ای از عکاسی صنعتی است.

 احتمالا تاکنون تصاویر تبلیغاتی بسیاری را دیده‌اید؛ اما تنها چند نمونه‌ از آن‌ها، در ذهن شما ماندگار و ثبت شده‌اند. دلیل این ماندگاری که گاه اثرش تا سال‌ها در ذهن مخاطب باقی می‌ماند، نمایش کامل و خلاقانه‌ی تصویری است که توسط عکاس حرفه‌ای تهیه شده است. حتی عکاسی از غذا نیز که شاخه ای از عکاسی تبلیغاتی است میتواند به انتخاب شما در رستوان باشد.

تور مجازی و کاربرد آن در عکاسی صنعتی

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش‌های خلاقانه و جدید در عکاسی، نوع جدیدی از عکاسی صنعتی پدید آمده است که به کاربران اینترنت این امکان را می‌دهد تا در زمانی بسیار کوتاه و هزینه‌ای کم، بتوانند خدمات و کالای مورد نظر خود را از جهات مختلف نظاره‌گر باشند. با استفاده از تور مجازی می‌توان، فضای داخلی آپارتمان‌ها، موزه‌ها، کتابخانه، استخرها، فرودگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های فروش، فروشگاه‌ها و هر جای دیگری را به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی در آن مکان، مشاهده نمود.

تور مجازی، تصویر و زاویه‌ای ۳۶۰ درجه را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که با یک کلیک ساده می‌تواند تمام زوایای مورد نظر محصول یا خدماتی که در جستجوی آن است را به درستی مشاهده کند.

تصور کنید قصد دارید به یک شهر دور یا کشوری دیگر مسافرت کنید و می‌خواهید هتلی را قبل از ورود به آنجا، رزور کنید؛  تور مجازی اینجا غوغا می‌کند و تمام زوایایی که برای دیدن و رزرو کردن هتل نیاز دارید را تنها با چند کلیک ساده، در اختیارتان می‌گذارد!

تورهای مجازی بدون شک، ستاره بی‌رقیب صنعت تبلیغات در آینده نزدیک خواهند بود. تحقیقات نشان داده کسب‌وکارهایی که از این روش برای معرفی محصول یا خدمات خود استفاده می‌کنند تا ۱۳۵ درصد پیشرفت بیشتری در فروش آنلاین داشته‌اند. تورهای مجازی برای همه کسب‌وکارها قابل استفاده است، اما در حال حاضر بیشتر برای معرفی شهرها، موسسات آموزشی، مراکز رفاهی و فرهنگی، هتل‌ها، تالارهای پذیرایی، مراکز خرید، مکان‌های تفریحی و گردشگری و مانند این‌ها استفاده می‌شود.

تور مجازی چه برای مشتری و چه برای صاحبان کسب‌وکار، امکان رونق اقتصادی بیشتری را فراهم می‌آورد و این اجازه را می‌دهد تا افراد بتوانند کسب‌وکار خود را به درستی به مشتریان خود معرفی کنند و ازین طریق فروش بیشتری را برای خود ایجاد کنند. مهمترین نکته در استفاده از این رسانه‌ی نوپا، یاری گرفتن از گروه‌های حرفه ای است که با ظرایف و تخصص‌های مختلف آن آشنا باشند.

سخن پایانی

تجارت امروز با عکاسی و دنیای عکس‌های رنگی عجین شده است؛ بنابراین موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها، به تبلیغات موثر آن محصول بستگی دارد. با استفاده از تصاویر زنده و پویا می‌توانید کسب‌وکار خود را به مشتری معرفی کنید و برای فروش محصول یا خدمات خود، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت یا بلندمدت داشته باشید. در نظر داشته باشید که در دنیای پر رقابت امروز، بدون حضور قدرتمندانه در تبلیغات نمی‌توانید به صورت عمده و کلی، برای فروش محصول خود برنامه‌ریزی کنید. ما در استودیو نماد با ارائه انواع تخصصی عکاسی صنعتی و اجرای متفاوت ترین تورهای مجازی به شما و کسب و کارتان کمک میکنیم تا بهتر دیده شوید، آگاهی مردم از نام برندتان افزایش پیدا کند و در نتیجه فروش بهتری دشاته باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460429