۰ نفر
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
خرید دوربین مداربسته و برندها

از قدیم گفتن : «مال خودت رو سفت بچسب، همسایتو دزد نکن!». مشخصا همه از معنای این ضرب المثل آگاه هستیم و می‌دانیم که کار عقلانی این است که به جای تهمت زدن به دیگران و متهم کردن آن‌ها، بیشتر مراقب اموالمون باشیم. اما ارتباط این موضوع با این نوشته در کجاست؟ پاسخ به این سوال را در ادامه خواهیم فهمید.

نرخ بالای بیکاری، قیمت دلار، کرونا،  وضعیت خودرو و مسکن، حقوق‌های پایین، اختلاف طبقاتی و... از موضوعاتی هستند که همگی ما به نوعی با آن‌ها سر و کار داریم. سخت شدن شرایط زندگی و معیشت مردم باعث شده است تا قشر ضعیف‌تر جامعه برای مرتفع کردن نیازهای خود و به دست آوردن درآمد کافی، دست به کارهای بعضا خلاف قانون بزند. به همین دلیل هم هست که امروزه با افزایش نرخ سرقت و دیگر جرائم روبرو هستیم. تقریبا روزی نیست که خبر زورگیری، سرقت خودرو، دزدی تلفن همراه، جیب زنی، ورود به خانه‌ها و خبرهایی از این دست به گوشمان نرسد. ولی راه مقابله یا در لفظ بهتر، راه پیشگیری از این وقایع چیست؟

اینجاست که باید به ضرب المثل ابتدایی رجوع کنیم؛ «سفت چسبیدن! » در اینجا مقصود ما از این عبارت، استفاده از ابزاری پیشگیرانه و کنترل گر برای نظارت بر جان و مال است. همه ی این تعاریف در استفاده از دوربین مداربسته خلاصه می‌شود.

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته چند سالی است که به جزء لاینفک محل کار و منازل ما تبدیل شده است و تقریبا در هر گوشه یا کنجی می‌توانیم یکی از این دوربین‌ها را پیدا کنیم.

نقش پیشگیرانه ی دوربین‌های مداربسته برای جلوگیری از وقوع جرایم بر هیچ کس پوشیده نیست؛ علاوه بر آن، این دوربین‌ها در شناسایی مجرم و بازبینی وقوع جرم و پیگیری اموال مسروقه نیز نقش بسزایی دارند. علاوه بر این‌ها از دوربین‌های مدار بسته در صنعت، کنترل ترافیک و امنیت نقل و انتقالات نیز استفاده می‌شود.
با در نظر گرفتن جمیع جوانب، امروزه نیاز به خرید دوربین مداربسته و نصب آن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. اما بحث خریدکه به میان می آید، آن هم در چنین مورد مهمی، قطعا نیاز به تخصص وجود دارد.
 دوربین‌های مدار بسته به انواع و مدل‌های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام متناسب با شرایط و محیطی خاص و برای کاربرد مشخصی طراحی شده اند. این دوربین‌ها از نظر نوع سیگنال به آنالوگ، آی پی و دو منظوره دسته بندی می شوند. از نظر شکل ظاهری و کاربرد نیز به دوربین‌های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز، دوربین‌های دُم و دوربین‌های اسپید دُم (دوربین‌های چرخشی) تقسیم بندی شده اند. مشخصا هر کدام از انواع دوربین مداربسته برای منظور مشخصی طراحی شده اند و مزایا و معایب خاص خودشان را هم دارند. پس هنگام خرید دوربین مداربسته، چگونه باید بدانیم چه دوربینی مناسب نیاز ماست؟

انتخاب دوربین مناسب دقیقا همان مرحله ای است که در آن، نیاز به تخصص احساس می‌شود. شاید این که متوجه شویم مثلا چه دوربینی برای نصب در پارکینگ یا کدام یک برای نصب در یک مغازه مناسب است، کار خیلی سختی نباشد و با مطالعه‌ی چند بروشور یا یک مقاله‌ی این چنینی نیز بتوانیم نیاز خود را مرتفع کنیم، ولی اینکه در این بازار اشباع، با برندها و اسم‌های مختلف، چه مارکی را انتخاب کنیم که اصطلاحا به دردمان بخورد و پاسخگوی نیاز ما باشد، مسئله‌ای است که نیازمند تخصص است. به همین منظور در ادامه می‌خواهیم چند برند معتبر را معرفی کنیم.

دوربین داهوا

«داهوا تکنولوژی» به عنوان تامین کننده سیستم‌های نظارت تصویری پیشرفته، فعالیت خود را در سال 2001 میلادی آغاز نمود. داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. دوربین داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل‌ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها و عوارضی ها (کنترل ترافیک) استفاده می‌شود.

 

دوربین هایک ویژن

«هایک ویژن» یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن، تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد و 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. می توان گفت دوربین هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه های کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و…) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و…) مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مداربسته را از کجا بخریم؟

حالا که با اهمیت استفاده از دوربین‌های مداربسته و انواع آن و همچنین با تعدادی از برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند آشنا شدیم، وقت آن است که ساختمان دفتر، پارکینگ یا محل کارمان را به یکی از این سیستم‌ها مجهز کنیم. «از کجا بخریم؟» سوالی است که اکثرا در این مواقع به ذهنمان می رسد. پیشنهاد ما دوربین مارکت . کام است. این فروشگاه آنلاین در سال 1389 با یک تیم تحصیل کرده، در زمینه شبکه و دوربین مداربسته شروع به فعالیت کرد و کار فروش دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه را در پیش گرفت. در دوربین مارکت سعی شده است تا به نیازهای مشتریان احترام گذاشته شده و بهترین کارها با مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان عرضه شود.

شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی این فروشگاه، تمامی خدمات مربوط به نصب و راه اندازی سیستم‌ها مداربسته را دریافت کنید و متناسب با بودجه‌ای که دارید، از پکیج‌های متنوع این فروشگاه بهره مند شوید. علاوه بر امکان خرید دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، ردیاب خودرو و دوربین خودرو نیز از دیگر محصولات این فروشگاه هستند که می‌توانید با مراجعه به سایت https://doorbinmarket.com از تمامی این محصولات، مزایا و قیمت آن‌ها مطلع شوید و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460431