عزیز اکبریان و محمد جواد ابطحی نمایندگان کرج و خمینی​شهر در نطق امروز خود از سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری یاد کرده و خواستار توجه همه مسئولان به آن شدند.

به گزارش خبرآنلاین، اکبریان نماینده کرج با بیان اینکه بر اساس آموزه​های دینی ما، ولایت فقیه ولایت رسوال الله است. فرامین ولی امر مسلمین باید فصل الخطاب باشد و کسانی که کوتاهی کنند، گناه نابخشودنی مرتکب می​شوند.

وی با تاکید بر اینکه ما سرباز ولایتیم و آماده جانفشانی برای ولی امر مسلمین هستیم، گفت: نفوذی​ها بدانند که گور خود می​کنند و زحمت ما را زیاد می​کنند.

وی همچنین با اشاره به انقلاب​های منطقه از ضعف دستگاه دیپلماسی در مواجهه با آن انتقاد کرد و خطاب به وزیر خارجه گفت: آقای وزیر چرا هیچ واکنشی به کشتار مردم در منطقه نشان نمی​دهید؟

محمدجواد ابطحی نماینده خمینی​شهر هم در نطق خو با بیان اینکه سخنان حکیمانه رهبری، زمینه سازی برخی اعضای فتنه را خوشبختانه خنثی کرد، پرسید: آیا هنوز کسانی هستند که بعد از سخنان حکیمانه ایشان باز سخنان نسنجیده به زبان بیاورند؟

وی با بیان اینکه در فتنه​ها باید به قرآن، پیامبر و اولی​المر مراجعه نمود، گفت: بعد از سخنان رهبری انقلاب نباید به شایعه پراکنان فرصت داد. مقام معظم رهبری بارها و بارها به دلیل ولایت​مداری از عملکرد دولت نهم و دهم حمایت کرده​اند. باید در این رابطه به محکمات توجه کرد نه متشابهات.

این نماینده حامی دولت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رعایت مر قانون و پرهیز از ارجحیت مصلحت بر قانون، گفت: ما نمایندگان چه اندازه قانون محکم و مفید تصویب کرده و بر آن نظارت کردیم؟ قانون بازنشستگی پیش از موعد را در حالی در مجلس تصویب کردیم که 60 هزار معلم با تجربه از بدنه وزارت آموزش و پرورش جدا شد. الان هم که 5 سال دیگر این قانون را تمدید کرده​ایم، بار مالی آن را تعیین کرده​ایم؟ این تبعیض بین کارمندان و کارگران نیست؟ این قانون گذاری بر مشکلات جامعه نمی​افزاید؟

وی با تاکید بر ضرورت بازبینی در نحوه قانون گذاری مجلس، خواستار اصلاح دوباره آیین نامه داخلی مجلس شد.

اسدالله عباسی نماینده رودسر نیز در نطق خود، مهمترین درس جریان فاطمیه را ولایت مداری دانست و با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری از مسئولان نظام خواست تا به فرامین ایشان توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده بودند «تا زمانی که من زنده هستم نخواهم گذاشت حرکت عظیم ملت ایران بسوی آرمان‌ها، ذره‌ای منحرف شود»، ادامه داد: اینجانب نعمت ولایت را شکر می​گویم. انقلاب ما با ولایت پیروز شد و با ولایت ماندگار گردید. اگر نور ولایت نبود، با تاریکی فتنه چه می​کردیم؟

گفتنی است، محمد تقی رهبر نماینده اصفهان نیز در نطق امروز خود یادآور شد که اگر ولایت فقیه نباشد دیکتاتوری می​شود. اما اگر دولت اسلامی با نظارت ولی فقیه همراه باشد، آسیبی به این مملکت نمی​رسد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه راز مشروعیت همه و عمود خیمه نظام است که در سایه آن بسیاری از مشکلات و فتنه​ها از سر نظام گذشته است، افزود: همگان باید دل و جان به سخنان رهبری بسپارند و برخی ضعیفان در این عرصه باید ولایت​مداری خود را تقویت کنند.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =