افزایش فروش اینترنتی در قرنطینه آذرماه سال۹۹

با همکاری سه شرکت پادرو، زیتل و ابرآروان زیرساخت‌های لازم برای افزایش و رشد دوباره خریدهای اینترنتی در ایام قرنطینه  آذرماه سال۹۹ فراهم شد.

این سه شرکت با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم برای همه فروشنده‌ها و فروشگاه‌های آنلاین سعی دارند، رشد فروش آنلاین در ایران را تسریع ببخشند. از ۷تا۳۰ آذرماه به دلیل  هم‌زمانی دو جشنواره بزرگ بلک‌فرایدی و یلدا  با قرنطینه سراسری در تهران، نیاز فروشگاه‌های آنلاین به خدمات و زیرساخت‌های بهتر برای خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

پادرو  اولین بازار اینترنتی شرکت‌های پستی، در این ایام فرصتی را برای همه فروشندگان آنلاین فراهم کرده است تا بتوانند سفارش خریداران آنلاین را در ایام محدودیت و قرنطینه با قیمت ۷هزار تومان از تهران به سراسر ایران ارسال کنند. پادرو با شرکت‌های بزرگ پستی همکاری دارد و از دو طریق API و ثبت سفارش انبوه از طریق رابط‌کاربری می‌تواند به بهبود و سرعت ارسال سفارش‌ها کمک کند.

در کنار پادرو شرکت ابرآروان که تنها ارائه‌کننده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران است، نیز اعتباری ۲۵۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های آنلاینی که در این ایام به زیرساخت بهتر و باکیفیت‌تری برای فعالیت نیاز دارند؛ درنظر گرفته است. ابرآروان  در حال حاضر با کمک ده محصول ابری مختلف مثل CDN، سرور ابری، پلتفرم صوتی و ویدویی،   فضای ذخیره‌سازی ابری و پلتفرم پخش زنده به بیش از ۴۰ هزار وب‌سایت و کسب‌وکار آنلاین بزرگ و کوچک خدمات ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های آنلاین  با استفاده از سرویس‌های مختلف ابری آروان می‌توانند وب‌سایت‌شان را  سریع‌تر و امن‌تر کنند و در کمتر از یک دقیقه سرور مجازی خود را داشته باشند.

زیتل هم به‌عنوان یکی از سرویس‌دهندگان باکیفیت اینترنت در تهران یک تخفیف ۲۵درصدی را برای  اینترنت سازمانی، کارکنان فروشگاه‌های آنلاین که دورکار هستند و از منزل کار می‌کنند منظور کرده است. متقاضیانی که از این بسته استثنایی یعنی خدمات پادرو، زیتل و ابرآروان استفاده کنند می‌توانند در اولویت نصب و راه‌اندازی  شرکت زیتل باشند.

با شروع محدودیت‌های دوباره به دلیل فراگیر شدن کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری، بسیاری از کسب‌وکارها  به ناچار مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود را تعطیل کرده‌اند ولی این شرایط فرصتی را  برای پلتفرم‌های آنلاین فراهم کرده تا مردم بتوانند در این ایام نیز خرید کنند. طبق آمار منتشر شده در بهار ۹۹ و همزمان با شروع محدودیت‌های کرونایی، تراکنش‌های اینترنتی و آنلاین ۲۲۹درصد افزایش پیدا کرد. در این ایام  تراکنش‌های خرید آنلاین از ۳۱۶ میلیون تراکنش در ۴ ماهه ۹۸ به ۴۷۲ میلیون تراکنش در سال جاری رسیده است که ۴۹.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد با ادامه محدودیت‌ها نیاز مردم به خرید آنلاین افزایش پیدا کند و در کنار آن فروشگاه‌های آنلاین نیز ناچار به افزایش ظرفیت و بهبود زیرساخت‌های خود خواهند بود. کمپین "از حالا تا یلدا" از هفتم تا سی‌ام آذرماه این فرصت را در اختیار فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌دهد تا بتوانند برای خدمت‌رسانیِ بهتر به مردم از این بسته استثنایی استفاده کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =