پروژه‌های نیمه تمام روستایی قزوین تکمیل می‌شود

مدیرکل امور روستایی و شوراهای قزوین گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۴۷پروژه نیمه تمام در سطح روستاها تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، اکرم نجفی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف کمک به اجرای پروژه های عمرانی دهیاری ها، اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد ریال به دهیاری های واجد شرایط استان تخصیص یافت که با برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۷پروژه نیمه تمام در سطح روستاها تکمیل و به بهره برداری می رسند.
نجفی در ادامه افزود: پروژه‌های مورد نظر شامل جدولگذاری معابر، تکمیل ساختمان دهیاری، تکمیل دیوار سنگی، تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی آرامستان و غسالخانه هستند.
او همچنین گفت: تجهیز ۱۱پایگاه آتش نشانی روستایی، توسعه زیرساختهای گردشگری در ۴روستای هدف و اجرای ۲پروژه مشارکتی زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل این اعتبارات انجام می شود.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای قزوین در پایان گفت: در سال جاری تاکنون مبلغ ۶۹۵میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری های استان واریز شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =