مراسم بزرگداشت شهید فخری‌زاده در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در حرم مطهر شاهچراغ (ع) همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از فارس : حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضایی ظهر امروز به صورت مجازی در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد و اظهار داشت: سخنران این مراسم آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز است.

وی با بیان اینکه به لحاظ شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا این مراسم به پخش زنده تلویزیونی و مجازی برگزار می‌شود، افزود: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با صدا و سیمای مرکز فارس این مراسم به صورت پخش زنده تلویزیونی از شبکه فارس برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: جهت سهولت شرکت مردم در این مراسم کاربران فضای مجازی نیز می‌توانند از طریق تارنمای این شبکه به نشانی fars.irib.ir و نیز صفحات اینستاگرام dezhkam_ir  و iribfars  در این برنامه شرکت کنند.

رضایی با اشاره به اینکه این جنایت‌ها و اقدامات نابخردانه و بزدلانه، موجب ارتقای انگیزه و اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، تصریح کرد: ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی، راسخ و دوچندان کرد و بار دیگر موجب روشن‌تر شدن چهره پلید و خبیث دشمنان شد.

وی ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه، اظهار داشت: به طور قطع و یقین، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل ادامه خواهد یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =