کیت های آموزشی میان مدارس 10 گانه ی استثنایی منطقه آزاد اروند توزیع شد

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از توزیع کیت های آموزشی و کمک آموزشی در میان مدارس 10 گانه ی استثنایی در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) خبر داد.

علی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در آبادان با اشاره به اجرای پروژه تعمیر، تجهیز و توسعه مدارس استثنائی منطقه اظهار کرد: در گام نخست این پروژه اقدام به توزیع کیت های آموزشی کردیم.

وی با بیان اینکه 450 دانش آموز در این مدارس استثنایی مشغول فراگیری آموزشهای لازم هستند، افزود: این کیت ها شامل کیت های آموزشی علوم ابتدایی، علوم جانوری، ریاضی ابتدایی، علوم راهنمایی، کار و فناوری، هوش بینه و کمک آموزشی اختلالات، هوش وکسلر، اتاق بازی، لوحه و نگاره ها، کتاب های تخصصی اختلالات و غیره است.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در گام دوم اجرای این پروژه کار تعمیر مدارس استثنایی با هدف ایمن و استاندارد کردن فضای آموزشی کودکان استثنای منطقه در دستور کار قرار دارد.

به گفته ی الیاسی در ادامه این فعالیت ها اقداماتی همچون کمک به توانبخشی و ارتقاء مهارتهای زندگی کودکان استثنایی را دنبال می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =