خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من ارائه می شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری گفت : با راه اندازی اپلیکیشن برق ایران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  مجید فرهزاد افزود:خدمات غیر حضوری زمینه ساز رفاه عمومی ، کاهش اتلاف وقت ، ارتقاء پروتکل های بهداشتی وتحقق اهداف دولت الکترونیک  می باشد

به گفته وی : هم استانی های عزیز می توانند از طریق این اپلیکیشن  در خواست های خود را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و بهره برداری ، ثبت و پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به ادارات برق سطح استان اجتناب کنند.
 وی در ادامه این خبر گفت : استفاده از ظرفیت این اپلیکیشن ، بهترین درگاه دریافت خدمات حوزه برق بصورت غیر حضوری می باشد که شامل امکاناتی از قبیل بررسی وضیعت صورت حساب ، مشاهده قبض ، ثبت خاموشی ها ، خود اظهاری قرائت کنتور ، اطلاعات برق امید و... می باشد .
 مهندس مجید فرهزاد در ادامه سخنان خود افزود : اپلیکیشن برق من از طریق کافه بازار ، وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir ، لینک : https://saapa.ir/mobil_app و بارکد مربوطه قابل دانلود و نصب می باشد.

46

کد خبر 1461571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =