توزیع  مرغ گرم با قیمت دولتی در ۵۰ مرکز منتخب استان البرز

رئیس اتاق اصناف استان البر از عرضه گسترده مرغ گرم با قیمت مصوب ۱۸ هزار و پانصد تومان در ۵۰ مرکز منتخب استان آغاز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این عرضه قیمت را به صورت نسبی در بازار تعدیل کند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «بهروز حصاری» با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی درباره مشاغل گفت: بازرسی‌های متعددی در سطح استان در رابطه با اجرای محدویت‌ها صورت گرفته است و از مجموع ۸۰ هزار اصناف فعال در استان ۱۰ مورد بوده است که با وجود تذکرات داده شده همکاری لازم را نداشتند و منجر به پلمب شده است.

وی با ابراز رضایت از همکاری اصناف گفت: امیدواریم این همکاری‌ها موجب فروکش کردن بیماری شود و به زودی محدویت‌ها رفع شود.

 حصاری با بیان اینکه تیم‌های نظارتی اصناف در قالب قرارگاه شهید سلگی و با همکاری سازمان صمت و فرمانداری کرج به صورت مستمر در حال اعمال نظارت بر رعایت قوانین و محدودیت‌ها هستند و مردم اگر تخلفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره های ۱۲۴ و ۱۹۰ تماس بگیرند.

حصاری با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم در تهیه مرغ دولتی گفت: از امروز عرضه گسترده مرغ گرم با قیمت مصوب ۱۸ هزار و پانصد تومان در ۵۰ مرکز منتخب استان آغاز شده است و امیدواریم این عرضه قیمت را به صورت نسبی در بازار تعدیل کند.

حصاری اظهار داشت: این عرضه با اولویت قراردادن مراکز محروم و حاشیه‌های شهر صورت گرفته است و مراکزی که این عرضه را انجام می‌دهند با نصب بنر در سطح شهر مشخص شده اند تا مردم به سهولت بتوانند مراکز را شناسایی کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =