پرداخت تسهیلات تا سقف یک‌میلیارد ریال، بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا/ شعبه دیجیتال بانک ملی در ایوا راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک ملی تا سقف یک میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن ایوا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده در نشست هم اندیشی با روسای ادارات امور شعب بانک ملی استان تهران، درباره توسعه بانکداری دیجیتال در این شرکت گفت: شرکت پرداخت الکترونک سداد علاوه بر تاکید بر تقویت عملکرد دستگاه‌های پوز، دغدغه‌های اقتصاد و بانکداری دیجیتال را نیز لحاظ کرده است.

وی با اشاره به سرویس نشان بانک در اپلیکیشن ایوا افزود: «نشان بانک» سرویسی جدید در اپلیکیشن ایوا است و خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهد که کاربر احساس می‌کند وارد شعبه واقعی بانک ملی شده‌است.

امضای دیجیتال ایوا، انکارناپذیر است

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه با بیان اینکه «افتتاح حساب» در سرویس نشان بانک، خدمتی متمایز در کل شبکه بانکی کشور است، درباره احراز هویت و امضای دیجیتال در نشان بانک اپلیکیشن ایوا اظهارکرد: امضای دیجیتال اپلیکیشن ایوا انکارناپذیر است و همین امر سبب شده تا ویژگی‌های رقابتی ایوا بارزتر باشد.

وی ادامه داد: در سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پس از احراز هویت و اخذ امضای دیجیتال، امکان افتتاح حساب و درخواست انواع کارت بانکی به‌صورت کارت الکترونیکی و یا فیزیکی پیش بینی شده است. البته امکان صدور کارت اعتباری الکترونیکی از مردادماه سال‌جاری در سرویس نشان اعتباری فعال شده است.

پیشرفت و توسعه بانکداری دیجیتالی در ایوا

محمودزاده با اشاره به پیشرفت و توسعه بانکداری دیجیتالی در اپلیکیشن ایوا تاکید کرد: اکنون بسیاری از عملیات‌های بانکی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و دیگر همراه داشتن کارت بانکی، الزامی نیست.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به کاربران از طریق اپلیکیشن ایوا یادآور شد: سخت‌ترین کار در حوزه بانکداری، اعطای تسهیلات است که در اپلیکیشن ایوا اعطای تسهیلات کرونایی به کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام می‌شود که خدمتی نوین در عرصه بانکداری است.

دریافت تسهیلات میلیاردی با ایوا

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد خاطرنشان کرد: پس از تائید و ابلاغ بانک ملی ایران، یکی دیگر از مزیت‌های اپلیکیشن ایوا اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال به مشتریان بانک ملی بوده که پس از آن فقط از طریق سرویس نشان بانک ایوا یعنی شعبه دیجیتال بانک ملی ایران قابل دریافت خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: تا رویداد ملی شو، بیش از ۲۰ سرویس در قالب شعبه دیجیتال به اپلیکیشن ایوا اضافه و در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

محمودزاده همچنین با اشاره به امکان انتقال وجه از طریق QR کد افزود: بیشتر پرداخت‌ها در سراسر دنیا مستقل از سخت‌افزار انجام می‌شود و دیگر نیازی به همراه داشتن کارت بانکی یا حتی دستگاه کارتخوان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در این راستا و با اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت سداد، کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق کیف پول یا QR کد انجام دهند که این امکان در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در حدود 350 هزار پایانه فروش این شرکت، فراهم شده است.

راه‌اندازی سرویس جدید پیشخوان دولت برای راحتی کاربران

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به راه‌اندازی سرویس جدید پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا گفت: این سرویس کاربران را از حضور در دفاتر پیشخوان دولت بی‌نیاز می‌کند و بزودی نسخه اولیه سرویس جدید پیشخوان دولت تحت نام «پیشخوان هوشمند» در اپلیکیشن ایوا، در دسترس کاربران ایوا قرار می‌گیرد.

گفتنی است، مدیران امور شعب بانک ملی در تهران نیز در این نشست درباره چالش‌ها، فرصت‌ها، نارسایی‌ها و نحوه تعامل و همکاری‌ها بحث و تبادل‌نظر کردند و در پایان بر همکاری همه‌جانبه شعب بانک ملی برای ارائه خدمات به‌صورت مجازی بیشتر به مشتریان تاکید شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462053