فرصت مجدد برای داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ۱۸ آذرماه سال جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

 به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، رئیس  دانشگاه پیام نوراستان گفت: داوطلبان بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ۱۸ آذرماه سال جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
دکتر سجادی با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور افزود: این فرصت به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند،  فراهم شده است و متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت ‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
وی افزود:آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
رئیس  دانشگاه پیام نوراستان تاکید کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.
وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است. در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد در ۳رشته روان شناسی تربیتی درمرکز یاسوج – زبان و ادبیات فارسی و شیمی  گرایش شیمی آلی درمرکز دوگنبدان  درمقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. گفتنی است در صورتی که دانشجویی در در دانشگاه پیام نور در هر نقطه ای از کشور در حال تحصیل باشد امکان مهمان ترمی – انتقال دائم و انتخاب محل آزمون در شهر مورد نظر دانشجو مقدور می باشد که این مورد در کنار سایر موارد ازجمله تسهیلات بسیار خوب با بهره بسیار پایین- عدم اجبار به شرکت در کلاسهای نظری دانشگاه- از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =