استفاده از خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از کلیه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا بمنظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا حد ممکن از مراجعه حضوری به ادارات تابعه این شرکت خودداری کرده و از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزای خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی ارائه خدمات غیر حضوری و استفاده مشترکین از این نوع خدمات را از جمله فرصتهای پیش آمده در دوران شیوع بیماری کرونا برشمرد و گفت: همه گیری ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم و دریافت خدمات در بستر اینترنت و همچنین افزایش خطر ابتلا با مراجعه حضوری به ادارات تابعه شرکت، برای کارمندان و مشتریان، موجب شد تا شرکت گاز استان اردبیل با استفاده بهینه از این فرصت، کیفیت خدمات غیر حضوری خود را بهبود ببخشیده و با ارزیابی بازخوردهای بدست آمده از کاربران این سامانه نسبت به ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات غیر حضوری اقدام نماید.

اسماعیلی با بیان این موضوع که در حال حاضر اکثریت خدمات ارایه شده به مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیکی و در کوتاهترین زمان قابل ارایه است، افزود: نمایش لیست قبوض، نمایش لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل، درج کد ملی، اصلاح مبلغ قبض، درخواست تست کنتور و ... نمونه ای از خدمات در بستر وبسایت شرکت گاز استان اردبیل می باشند که با ایجاد زیرساختهای مناسب و با برنامه ریزی های منسجم و به منظور توسعه خدمات الکترونیک در راستای تسریع در پاسخگویی به مشترکین و عدم مراجعه حضوری در دوران شیوع بیماری کرونا توسط شرکت گاز استان اردبیل ارایه می شود.

وی خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان را بسیار متنوع و گسترده عنوان کرد و گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان می توانند خدمات غیر حضوری خود را از قسمت میز خدمت الکترونیکی در وبسایت این شرکت به نشانی WWW.NIGC-AR.IRو یا از طریق دانلود و نصب نرم افزار خدمات آنلاین مشترکین ((تحت موبایل)) شرکت گاز استان از طریق لینک http://nigc-ar.ir/app  از خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان بهره مند شوند.

46

کد خبر 1462300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =