کاربران خبرآنلاین، محتمل​ترین گزینه​ دولت برای انتخابات ریاست​جمهوری بعد را که از سوی رئیس جمهور مطرح می شود اسفندیار رحیم مشایی می دانند.

خبرآنلاین، با انتشار نظرسنجی​ایی درباره گزینه​های محتمل رئیس​جمهور برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی، نظر کاربران خود را جویا شد. نتایج این نظرسنجی نشان می دهد اسفندیار رحیم مشایی با 58.7  آرا در صد و علی اکبر صالحی با 18.9 در رتبه دوم قرار گرفت.

مبنای این نظرسنجی گزارش تحلیلی پنج مرحله​ای خبرآنلاین، با عنوان «کاندیدای احمدی‌نژاد برای انتخابات یازدهم کیست؟» بود که کاربران با مشارکت در این گزارش هفت گزینه را مشخص کردند. پس از آن خبرآنلاین، با انتشار این نظرسنجی، شانس هر یک از این گزینه​ها را در مقایسه با بقیه سنجید.

پرسشی که در این نظرسنجی مطرح شده بود این بود که «به نظر شما کدامیک از چهره های زیر،شانس بیشتری برای آن دارند که از سوی دکتر احمدی نژاد،کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند؟»

بر اساس آرای ارائه شده تا ساعت 20 چهارم اردیبهشت ماه، پس از صدر نشینی مشایی و صالحی، به ترتیب حمید بقایی (معاون اجرایی رئیس جمهور) با 8.8درصد آرا، علی نیکزاد (وزیرمسکن) با 7درصد آرا،  سیدمحمد حسینی (وزیر ارشاد) و محمدرضا رحیمی(معاون اول رئیس جمهور) با %2.7 آراء و ابوالحسن فقیه(دبیرکل سازمان هلال احمر) با %1.6 آرا قرار گرفتند.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =