ابلاغ مصوبات جدید سی و یکمین جلسه شورای سلامت کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش از ابلاغ ۶ مصوبه جدید برای اعمال محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت و رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در سی و یکمین جسله شورای سلامت که ۱۳ آذر در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد گفت: محدودیت ورود و خروج خودروها از جزیره کیش به سرزمین اصلی و بالعکس؛ به مدت یک هفته تا پایان ۲۱ آذر تمدید شد.

رضانیا اظهار داشت: اماکن و اصناف گردشگری، پذیرایی و تفریحی با ظرفیت ۵۰درصد و با رعایت ضوابط بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند و برگزاری ورزش های داخل سالن همچنان ممنوع است.

وی در خصوص برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری و آموزشی در سطح جزیره کیش افزود: کلاس های فرهنگی و هنری انفرادی مجاز به فعالیت هستند اما کلاس های تجمیعی و آموزشی مدارس و دانشگاه ها تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش تصریح کرد: حضور کادر آموزشی در مدارس و دانشگاه ها بر اساس بخش نامه های ابلاغی از سوی وزرات آموزش و پرورش و وزرات آموزش عالی انجام خواهد شد.

محمدرضا رضانیا بیان داشت: تمام ادارت، سازمان ها، نهادها و شرکت های مستقر در این منطقه با توجه به شیوع بیماری کرونا با نظر مدیریت مربوطه با یک سوم نیروهای موجود به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.

رضا نیا خاطر نشان کرد: ساعات فعالیت بازارها و مرکز پذیرایی طبق روال گذشته خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان سی و یکمین جلسه شورای سلامت کیش در راستای گام چهارم مقابله با بیماری کرونا از طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" رونمایی شد و فعالیت های مرتبط با این طرح با جدید در جزیره کیش اجرا می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =