چه مشاغلی در تهران از شنبه حق فعالیت دارند؟/ توضیحات استاندار

ایسنا نوشت: استاندار تهران تاکید کرد: فعالیت مشاغل گروه های ١ و ٢ در شهرهای وضعیت نارنجی مجاز است.

انوشیروان محسنی بندپی در تشریح اعمال محدودیت های کرونایی از روز شنبه و فعالیت پاساژها در تهران گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره ای برای استسثناء شدن صنف خاصی ندارد.
وی افزود: هنگامی که شهر تهران به وضعیت نارنجی تغییر کرده یعنی فعالیت گروه ١ و ٢ مجاز است و می توانند فعالیت کنند.
وی ادامه داد: برابر مصوبه فعالیت پاساژها و مجتمع ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است اما همانطور که در این دو هفته همکاری کرده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آنها نباشیم.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه شاخص ستادملی مدیریت کرونا در هر ١٠٠ هزار نفر تعداد بستری ٤ نفر برای شهر زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است، افزود: به حمدالله با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است لذا فعالیت گروه های ٣ و٤ در این وضعیت ممنوع و گروه ١ و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد خواهد بود.

وی تاکید: وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و وضعیت آنها در حالت های زرد، نارنجی و قرمز مشخص خواهد شد، اما محدودیت تردد شبانه مختص شهرهای قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع بررسی شود و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهرهای نارنجی هم اجرایی شود، زیاد است.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =