۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کفپوش ورزشی

کفپوش لاستیکی در زندگی امروزه کاربردهای بسیاری پیدا کرده است. نصب و تعبیه آن در مهدهای کودک، باشگاه­‌های ورزشی و اتاق‌­های استراحت به آسانی انجام می‌­شود و همین امر در کنار ایمنی و زیبایی کفپوش گرانولی، باعث محبوبیت این نوع از کفپوش شده است.

با نگاهی به لیست قیمت کفپوش لاستیکی هم درمی‌­یابید که خرید آن مقرون به صرفه بوده و با توجه به مزایایی که دارد، انتخاب آن هوشمندانه است. اگر می­‌خواهید بدانید کفپوش پلاستیکی از چه موادی ساخته شده، چرا محبوب شده است و کاربرد آن بیشتر در چه فضاهایی است و یا اینکه از لیست قیمت کفپوش گرانولی لاستیکی مطلع شوید، پیشنهاد می‌­کنیم که با ادامه مطلب همراه باشید.

کفپوش لاستیکی چیست؟

امروزه فضای متعلق به کودکان، باشگاه‌­ها و برخی نقاط شهری را نمی‌­توان بدون کفپوش لاستیکی تصور کرد. این کفپوش­‌ها از مواد اولیه عالی و مرغوب ساخته می‌­شوند و جنس آن از لاستیک خرد شده است. به این نوع از کفپوش‌­ها، گرانولی نیز گفته می‌­شود. گرانول نوعی از شکل پلیمر است که در اثر بازیافت ضایعات پلاستیک، قابل استفاده مجدد می­‌شود. در واقع رویه این نوع کفپوش‌­ها را گرانول تشکیل داده و لایه درونی آن­‌ها از لاستیک خرد شده و چرخ شده ساخته می‌­شود.

کاربرد کفپوش لاستیکی چیست؟

امروزه از این نوع کفپوش برای مهد کودک، خانه بازی، مدارس، باشگاه بدنسازی، باشگاه ژیمناستیک، باشگاه‌­های مدیتیشن، برخی از اراضی شهرداری نظیر پارک­‌ها، پارکینگ، پل عابر پیاده و نیز در اتاق استراحت ادارات استفاده می­شود. انعطاف پذیری، نرم بودن و خاصیت ارتجاعی لاستیکی آن سبب می‌­شود تا برای حفاظت از آسیب دیدگی احتمالی در فضاهایی که متعلق به کودکان است و یا در باشگاه­‌های ورزشی از آن استفاده شود. هم چنین مقاومت کفپوش لاستیکی در برابر هوا، رطوبت، دما و ... آن را به متریالی محبوب برای استفاده در فضاهای روباز شهری تبدیل کرده است.

مزایای استفاده از کفپوش لاستیکی چیست؟

پیشتر هم گفته شد که کفپوش گرانولی به سبب مزایای بسیاری که دارد امروزه کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. با اطلاع از لیست قیمت کفپوش پارکی و یا باشگاهی می­‌توانید با توجه به نیازتان با مناسب‌­ترین قیمت آن را تهیه نمایید. در ادامه برخی از مزایای کفپوش­‌های گرانولی را با هم مرور می‌­کنیم:

  • خاصیت محافظ بودن

کفپوش پلاستیکی به سبب ماهیتی که دارد به عنوان محافظ در برابر آسیب، برخورد، پرش و فشار به شمار می­‌آید و از ایمنی‌­های لازم برخوردار است.

  • استحکام و مقاومت

کفپوش گرانولی در برابر ضربه، تیزی، رطوبت، نور مستقیم، گرما و سرما مقاوم بوده و به این راحتی‌­ها دچار مشکل نمی‌­شود.

  • زیبایی

کفپوش لاستیکی به واسطه رنگ‌­بندی متنوع و نیز انواع مختلفی که دارد در زیباسازی محیط نیز تاثیر گذار است. کفپوش قفلی با رنگ بندی جذاب و به شکل پازل برای محیط‌­های کودکانه یک انتخاب درست و جذاب به نظر می­‌رسد.

  • سبک بودن و حمل آسان

جنس کفپوش گرانولی از پلاستیک است و حمل و نقل آن آسان است و وزن زیادی ندارد. کفپوش لاستیکی هم به صورت رولی و هم به صورت تکه تکه و ورقه­‌ای در بازار عرضه می‌­شود.

  • قابلیت شستشو

یکی از مهم­‌ترین دلایل محبوبیت کفپوش‌­های گرانولی، قابلیت شستشوی آسان آن است که مواد را به خود جذب نمی­‌کند و به راحتی قابل پاکسازی است.

  • قابلیت نصب آسان

نصب کفپوش پلاستیکی نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد و راحتی قابل تعبیه است.

  • تعویض همان تکه در صورت خرابی

اگر به هر دلیلی بخشی از کفپوش شما دچار مشکل و خرابی شود، بدون آنکه بخواهید همه سطح را تعویض کنید قادرید تا قطعه آسیب دیده را با قطعه سالم جایگزین کنید.

  • مناسب برای فضاهای باز و بسته

فرقی نمی­‌کند سطحی که می‌­خواهید با کفپوش لاستیکی بپوشانید، مسقف باشد یا روباز، در هر فضا و هر مکانی می­‌توانید از کفپوش­‌های گرانولی استفاده کنید.

اگر با آشنا شدن با مزایای کفپوش‌­های گرانولی به فکر خرید و اطلاع از لیست قیمت کفپوش گرانولی، لیست قیمت کفپوش لاستیکی یا لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی افتاده‌­اید، پیشنهاد ما به شما سر زدن به یکی از شرکت‌­های تولیدکننده کفپوش و اطلاع ازلیست قیمت‌­ها برای یک خرید هوشمندانه است.

لیست قیمت کفپوش لاستیکی بر چه اساسی تغییر می‌­کند؟

عوامل متعددی در تغییر لیست قیمت کفپوش گرانولی دخیل هستند. از کم و کیف گرانول گرفته تا میزان چسب و رنگ به کار رفته و نوع پرس و حرارت وارده به کفپوش لاستیکی در قیمت تمام شده آن و عرضه این محصول به مشتری تاثیرگذارند. کیفیت گرانول ارتباط مستقیمی با میزان تراکم گرانول و خالص بودن این ماده دارد. این روزها به علت ثابت نبودن نرخ ارز و نوسان بازار، لیست قیمت کفپوش لاستیکی مدام دستخوش تغییر و تحولات لحظه‌­ای می‌­شود. بنابراین برای اینکه بدانید لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی، مهدکودک و یا پارکنیگ در روز خریدتان چه شرایطی دارد، بهتر است با دفتر شرکت­‌های معتبر تولیدکننده و یا عرضه کننده کفپوش لاستیکی تماس حاصل نمایید.

نصب کفپوش گرانولی به چه صورت است؟

نصب این نوع کفپوش­‌ها نیاز به مهارت و یا تخصص خاصی ندارد. اگر شما برای باشگاه بدنسازی تحت مدیرتتان، برای مهدکودک و یا حتی برای بخشی از فضای حیاط منزلتان که برای بازی کودکتان در نظر گرفته‌­اید، نیاز به کفپوش لاستیکی دارید، پس از اطلاع از لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی، مهد کودک و یا هر فضای دیگری و خرید، می­‌توانید شخصا برای نصب آن اقدام کنید. ابتدا باید مساحت مورد نظر را اندازه گیری نمایید و با توجه به ابعاد قطعات کفپوش لاستیکی در ابعاد یک یا نیم متر مربع برای خرید اقدام کنید. بهتر است کفپوش را با چسب به زمین فیکس کنید تا نگران تحرک آن نباشید. اولین قطعه کفپوش را از زاویه کف آغاز کنید تا تمام سطحتان را پوشش دهد. ابعادی که کوچک‌تر از اندازه قطعات پیش ساخته است را برش دهید تا تمام سطح را پر کند. به طور کلی باید گفت نصب کفپوش لاستیکی شبیه به نصب موزاییک است، اما نصب کفپوش نیاز به طراز بندی و ملات ندارد و بسیار آسان‌تر از موزاییک انجام می­‌شود. 

کفپوش لاستیکی را از کجا تهیه کنیم؟

پیشنهاد ما به شما برای خرید کفپوش گرانولی، شرکت الوند پوش (www.alvandpoosh.ir) تولید کننده انواع کفپوش ورزشی است. این تولیدکننده از سال ۱۳۸۸ برای نخستین بار در کشور تولید کفپوش گرانولی را آغاز کرد و اینک به مرجعی مطمئن برای عرضه کنندگان و خریداران تبدیل شده است و علاوه بر فروش انواع کفپوش به مشتریان داخل کشور، صادرات چهار کشور همسایه ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و سوریه را نیز در کارنامه خود دارد. با تماس با کارشناسان الوند پوش می­‌توانید از آخرین تغییرات لیست قیمت کفپوش گرانولی یا لیست قیمت کفپوش لاستیکی و لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی، مهدکودک، پارکینگ و پارک­‌ها مطلع شوید، قیمت­‌ها را مقایسه کنید و در شرایطی امن خرید خود را نهایی سازید. الوندپوش اولین تولیدکننده کفپوش لاستیکی در کشور است که تا امروز موفق شده با تکیه بر دو اصل مرغوبیت کالا و مشتری مداری، نام نیکی از خود در صنعت تولیدات پلاستیکی و لاستیکی در کشور برجای نهد. این شرکت علاوه بر تولید کفپوش لاستیکی، تولید کننده انواع کفپوش اپوکسی، تاتامی و چمن مصنوعی با کیفیت نیز هست؛ به طوری که مشتری محصولات این شرکت فدراسیون­‌های بزرگ ورزشی و ورزشگاه‌­های طراز اول کشور هستند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462852