راه اندازی فاز اول هما با ۴۰ خودروی عملیاتی در البرز

برای نخستین بار فاز اول هوشمندسازی عملیات خاموشی با ۴۰ خودروی عملیاتی در برق استان البرز راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ برای نخستین بار فاز اول هوشمندسازی عملیات خاموشی با ۴۰ خودروی عملیاتی در برق استان البرز راه اندازی شد.

«رامین فرج » معاون بهره برداری و دیسپاچینگ با اعلام این خبر افزود: بعد از استقرار و بهره برداری از طرح قبض سبز در کلیه شرکتهای توزیع کشور، طرح هوشمندسازی مراکز اتفاقات با عنوان اختصاری هما در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و استفاده از تکنولوژی های بروز و استفاده از هوش ماشینی در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ در ادامه تصریح کرد: در جلسه ای که امروز با حضور دکتر صادقی مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع توانیر تشکیل شد، گزارش پیشرفت کلیه شرکتهای مذکور ارائه و در وضعیت قابل قبول قرار گرفت که در بسیاری از شرکت ها به بهره برداری کامل رسیده و بر اساس زمان بندی مورد نظر تا پایان آذر ماه جاری فاز اول این پروژه توسط مقام عالی وزارت نیرو افتتاح و در سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.
رامین فرج گفت: بر اساس این طرح در صورت وقوع هرگونه خاموشی مشترکین می‌توانند از درگاههای مختلف شامل اپلیکیشن برق من، سایت شرکت توزیع، سامانه ۱۲۱ و ارسال پیامک اطلاع رسانی کرده که درخواست های آنها مستقیماً به نزدیک ترین خودروهای حوادث ارسال و مامور به محل اعزام و اقدام لازم صورت می پذیرد. در این طرح کلیه عملیات اجرایی و لوازم مصرفی به صورت مکانیزه ثبت شده و مشترکین در هر لحظه امکان پایش وضعیت رسیدگی به درخواست های خود را خواهند داشت.

در پایان یادآور می شود این جلسه با هدف بررسی پیشرفت پروژه برای شرکت توزیع منطقه یک (بر اساس منطقه بندی تعریف شده توانیر) شامل شرکت های توزیع تهران بزرگ، استان تهران، البرز، مشهد، استان اصفهان و شهرستان اصفهان، قم، چهار محال و بختیاری، مرکزی، قزوین و همدان به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =