فعالیت ۱۲۰ نفر در جمع‌آوری پسماندهای عفونی بیمارستان‌ها در تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران ضمن ابراز تأسف از در گذشت مسوول جمع آوری پسماندهای کرونایی در پایتخت، گفت: روزانه ۱۲۰ نفر در جمع آوری پسماندهای عفونی بیمارستان‌ها در تهران فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران ظهارداشت: رضا حصاری اپراتور شاغل در بخش زباله‌های بیمارستانی با ۳۷ سال سن و سابقه یک سال فعالیت در این سازمان، مسوولیت بارگیری زباله‌های بیمارستان‌های مسیح دانشوری، ۵۰۵ ارتش و محک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. 

 وی با ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار، اطمینان داد که سازمان متبوع وی از انجام هیچ گونه اقدامی برای حمایت از خانواده شهید حصاری کوتاهی نخواهد کرد. 

علیپور گفت: پاکبانان، پرسنل بخش زباله‌های بیمارستانی و کارکنان مجتمع آرادکوه از معدود گروه‌هایی اند که از ابتدای شیوع ویروس کرونا بی‌ادعا و گمنام به تمامی اقشار جامعه خدمات‌رسانی می‌کنند و جان بر کف در خدمت سلامت شهر و شهروندان هستند.

وی بیان داشت: بنابر آخرین آمار، در حال حاضر روزانه ۱۲۰ خودروی ویژه به همراه ۱۲۰ نیروی انسانی مسوولیت جمع آوری پسماندهای پزشکی و عفونی را از بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران برعهده دارند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =