پزشک قلابی با ۳۰۰ ویزیت غیرمجاز در البرز دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که با جعل عنوان و ارائه کارت نظام پزشکی قلابی اقدام به ویزیت غیرمجاز بیماران می کرد در این استان دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» اظهار داشت که در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه شخصی با جعل عنوان و ارائه کارت و گواهی نظام پزشکی یکی از پزشکان معروف تهران، خود را به عنوان متخصص پوست معرفی و در چندین مطب اقدام به ویزیت بیماران می کرده است  موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با جعل و کلاهبردای پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کاراگاهان در تحقیقات اولیه خود  متوجه شدند که متهم با جعل مدارک هویتی و پزشکی در چند بیمارستان و مطب اقدام به ویزیت بیماران پوستی می کند.

نادربیگی گفت: بلافاصله مخفیگاه متهم در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده در یک فرصت مناسب حین ویزیت بیمار دستگیر و از وی یک مهرجعلی پزشکی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم نیز دارای سابقه جعل عنوان دندانپزشک بوده و مدت کوتاهی است که خود را به عنوان پزشک بیماری‌های پوستی معرفی و در چندین مطب اقدام به طبابت می کرده که با پیگیری ویژه پلیس دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی البرز بیان داشت : تاکنون ۳۰۰ نفر توسط این پزشک قلابی ویزیت شدند که ۲۰ شاکی شناسایی شده است .

وی یادآورشد که در تحقیقات تکمیلی پلیس از محل کار این پزشک قلابی چهار دستگاه لیزر و تجهیزات پزشکی سرقتی به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف شده است.

وی گفت: طبق برآورد اولیه این متهم تاکنون بیش از چهارمیلیارد ریال کلاهبرداری انجام داده اما تحقیقات و شناسایی شاکیان هنوز ادامه دارد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =