نائب رئیس کمیسیون اصل نود گفت فرمایشات اخیر رهبر انقلاب را فراتر از تذکر به دولت دانست.

حجت الاسلام حسین اسلامی در گفت​وگو با خبرآنلاین، فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با مردم فارس را پاسخ به ذهنیت مردم درباره موضوع تغییر وزیر اطلاعات دانست و افزود: زمانی که رئیس جمهور با استعفای آقای مصلحی موافقت کرده اما ایشان با حکم رهبر انقلاب در سمت خود ابقا شد و این موضوع سوالی در ذهن مردم ایجاد کرده بود و ایشان هم به این شبهه پاسخ دادند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره اینکه رهبری بنای دخالت درامور اجرایی دولتها را ندارند، ادامه داد: ایشان تاکید داشتند که ملاک ایشان برای حمایت، جهت گیری ها است نه اشخاص و هر گاه احساس کنم کسی از این آرمانها انقلاب فاصله می گیرد وارد میدان می شوند.

به گفته وی، ایشان با این صحبت ها مردم را قانع کردند تا ورود ایشان به موضوع وزیر اطلاعات برخورد تلقی نشود.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب در عین حال تذکر به دولت بود، افزود: برای مردم سوال پیش آمده بود والا اینکه دستور مقام معظم رهبری از تذکر هم فراتر بود بدیهی است و افراد با ضریب هوشی معمولی هم متوجه این امر شدند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    همه فهمیدند ولی خواهش می کنم وارد مناقشه نشوید. مقام رهبری می دانند که چه موقع باید صریح سخن گفت و مطمئنا از صراحت نمی ترسند. بنظرم مسائل منطقه فعلا در صدر کارهایمان باشد.