کرونا ، کارت های بازرگانی را تا پایان دی ماه تمدید کرد

مدت اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ اعتبار آنها تا سی ام آبان ماه می باشد ، حداکثر تا پایان دیماه سالجاری تمدید می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حمیدرضا مداح با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور در وضعیت بحران شیوع ویروس کرونا ، مدت اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ اعتبار آنها تا سی ام آبان ماه می باشد حدکثر تا پایان دی ماه سالجاری تمدید می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کارت بازرگانی بعنوان مجوز فعالیت در امر صادرات و واردات محسوب می شود و از طرفی بمنظور رفع مشکلات ایجاد شده برای متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی ، به جهت جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، کارت های بازرگانی تا پایان دی ماه سالجاری بصورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: بر اساس بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ، کلیه مجوزهای صادره توسط دستگاه ها و نهادهای متولی صدور مجوز در کشور برای کلیه فعالیت ها و کسب و کارها و مشاغل تا تاریخ یکم بهمن ماه تمدید می گردد.
 وی با اشاره به وضعیت کارت های بازرگانی صادره در استان اظهار داشت: در هشت ماهه سالجاری ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدید شده است و ۴ فقره تعلیق و ۱۱ فقره نیز تغییر یافته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =