نایب ئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ک‌روش زمینی به استان اصفهان سفر کرده، ایرادی ندارد چرا که از طبیعت و زیبایی‌های ایران استفاده می‌کند.

مهدی تاج رئیس کمیته داوران، عصر امروز (دوشنبه) نشستی با اعضای کمیته داوران در خصوص برگزاری رقابت‌های هفته‌های پایانی برگزار کرد.

او درباره این جلسه گفت: «نشستی را با عسگری و سلیمانی برگزار کردیم تا تمام مسائل مربوط به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک را مورد بررسی قرار دهیم. خوشبختانه حسین عسگری به مسائل داوری مسلط بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم را در خصوص هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک انجام داده است و در واقع داوران برای قضاوت در هفته‌های پایانی لیگ کاملا آماده‌اند.در پی برگزاری کلاس توجیهی یک روزه برای 40 داور و کمک داور،رئیس فدراسیون، رئیس سازمان لیگ برتر و رئیس کمیته انضباطی حضور خواهند داشت و مطالبی را برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و قضاوت، ارائه خواهند کرد.»


نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص سفرهای سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه او از هواپیما می ترسد گفت:« اینکه شایعه شده کرش از پرواز می‌ترسد، کذب محض است.چرا که وقتی پروازی از استان به استان دیگر صورت می‌گیرد، طبق استاندارهای بین المللی بوده و هیچ خطری وجود ندارد. اینکه او زمینی به استان اصفهان سفر کرده، به نظر من ایرادی ندارد چرا که از طبیعت و زیبایی‌های ایران استفاده می‌کند. ضمن اینکه حداکثر تا پایان هفته سرمربی تیم ملی امید نیز معرفی خواهد شد تا با تشکیل اردوهای مدون و مطلوب، شرایط خوبی را برای تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات پیش رو فراهم کنیم.»

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    ما گوش هامون مخملی درازه؟
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    تو آینه نگاه کن دماغت دراز شده پینوکیو..
  • محمد علی طلاب IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اتوبان تهران -اصفهان چه زیبایی دارد به نظر شما جناب آقای تاج؟
  • ميثم پرسپوليسي IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعا فدراسيون فوتبال ما اگه هيچ چيزي رو نداشته باشه چند تا آدم داره كه استاد پيچوندن و بهانه آوردن هستن.بندگون خدا راستشو بگين قال قضيه رو بكنين چرا خودتونو اذيت ميكنين.در ضمن مسير تهران-اصفهان فكر نميكنم مناظر زياد خوشكلي داشته باشه چون مسير زياد طولاني نبود با ماشين رفتن وگرنه مسير تهران-تبريز كه سراسر زيبايي هست چرا با ماشين نرفت؟!!