دانشکده علوم پزشکی آبادان سرآمد در برنامه عملیاتی/تقدیر وزیر بهداشت از دکتر سلمان‌زاده

دانشکده علوم پزشکی آبادان برای سومین سال پیاپی در برنامه عملیاتی به رتبه سرآمد دست یافت و مورد تقدیر وزیر بهداشت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان؛ در متن پیام دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آمده است: فرایند تدوین و پایش برنامه عملیاتی که در سطح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی استقرار یافته است، اینک به عنوان یکی از ارکان سیاست‌گذاری در حوزه سلامت نقش آفرینی می کند و کارکرد اثربخش آن مستلزم تعامل و همکاری دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

 به اطلاع می‌رساند براساس گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع میزان تحقق برنامه‌های آن دانشگاه در سال ۱۳۹۸ در سامانه پایش برنامه عملیاتی ۲۷/۹۶ درصد بوده و رتبه «سرآمد» را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب نموده است.

 بدینوسیله از تلاش جنابعالی و همکاران در تحقق اهداف برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۸ قدردانی نموده موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی به ویژه خدمت موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =