آخرین حضور ترامپ در مسابقه ورزشی همراه با ماسک

ایسنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا در حالی که ماسک به صورت زده بود، در مراسم افتتاحیه همراه با شیر یا خط انداختن با سکه برای بازی فوتبال آمریکایی سالانه نیروی دریایی-زمینی ارتش آمریکا در وست پوینت در نیویورک شرکت کرد؛ آخرین حضور وی در این مراسم به عنوان فرمانده کل قوا در آمریکا.

به گزارش پایگاه هیل، در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیاده و همراه با مقامهای دیگر وارد استادیوم میشد طرفداران حاضر در جمعیت تماشاچیان شروع به خوشحالی و سردادن شعار "آمریکا" کردند.

ترامپ بازی را با ایستادن در بخش نیروی زمینی شروع کرد اما در ادامه حرکت کرده و به سمت نیروی دریایی رفت. ترامپ تا پایان کوارتر اول ماسکی حاوی نشان ریاست جمهوری آمریکا زده بود.

دیگر اعضای ارتش که در جایگاه‌های استادیوم مایکی در وست پوینت گرد آمده بودند ماسک به صورت داشتند هر چند که رئیس جمهور آمریکا ابتدا بدون زدن ماسک در مراسم شرکت کرد.

ترامپ تاکنون عمدتا از زدن ماسک در مراسم‌های عمومی به رغم دستورالعملهای کارشناسان سلامت در دولتش و توصیه‌های آنها به استفاده از ماسک در زمان عدم امکان فاصله گذاری اجتماعی، خودداری کرده است.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر بعد از ترک مرکز پزشکی نظامی والتر رید در اوایل اکتر بعد از مبتلا شدن به کووید ۱۹ ماسک به صورت زده بود.

روز شنبه سومین حضور متوالی ترامپ در بازی نیروی زمینی-نیروی دریایی بود. او همچنین اواخر ۲۰۱۶ به عنوان رئیس جمهور منتخب در این بازی حضور یافت.

تنها دو رئیس جمهور مشغول به کار تا کنون در دست کم سه بازی میان نیروی دریایی-نیروی زمینی شرکت کرده‌اند. جورج دبلیو. بوش در سالهای ۲۰۰۱، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ و ترومن در سالهای ۱۹۴۵، ۱۹۵۰ و ۱۹۵۲ در این بازی حضور پیدا کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =