‍  آغاز اجرای طرح امداد زمستانی در سطح استان چهارمحال و بختیاری

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۵۳ پایگاه و بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل در سطح استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر محمد حیدری اظهار کرد: باتوجه به آغاز فصل زمستان و افزایش احتمال بروز حوادث جاده ای در گردنه های اصلی، برف گیر و حادثه خیز استان و لزوم اجرای طرح مشترک سلامت زمستانی بین ارگان‌های دخیل در امر امدادرسانی شامل پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سازمان راهداری، جمعیت هلال احمر و اورژانس به منظور تسریع در امر خدمت رسانی به مصدومان و آسیب‌دیدگان و افزایش امنیت خاطر مسافران، طرح امداد زمستانی از امروز مورخ۲۳ آذرماه آغاز شد و تا اسفند ماه امسال ادامه دارد.
 رئیس اورژانس استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای اجرای این طرح، تمهیدات لازم درخصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت اورژانس برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما پیش‌بینی شده است.
 وی اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح تمامی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شامل ۵۲ پایگاه و یک پایگاه امداد هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس  به همراه بیش از ۳۵۰ نیروی عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی به صورت آماده باش کامل قرار دارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =