پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره سینماحقیقت

رییس سازمان سینمایی، در پیامی به جشنواره سینماحقیت، تاکید کرد فیلم‌هایِ وزین و متینِ مستند در سایه‌سارِ هنرمندانِ اندیشمند و صبورِ خود، درفشِ فضائل و ارزش‌هایِ نابِ انسانی را در سپهرِ معرفت‌جویانه‌ سینمای ملیِ ایران به اهتزاز درآورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی، در آستانه آغاز چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، پیامی را خطاب به این رویداد سینمایی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«مستندسازانِ هنرمندِ ایرانِ اسلامی، سالهاست، نه تنها علاقه‌مندانِ فهیمِ این عرصه را با خود همراه ساخته‌اند بلکه با تکیه بر پشتوانه‌ فکریِ خویش، گام‌های بلندتری را با استحکامِ هرچه تمامتر برداشته‌اند.
فیلم‌هایِ وزین و متینِ مستند در سایه‌سارِ هنرمندانِ اندیشمند و صبورِ خود، درفشِ فضائل و ارزش‌هایِ نابِ انسانی را با تمامیِ قاب‌هایِ ماندگارِ خویش، در سپهرِ معرفت‌جویانه‌ سینمای ملیِ ایران به اهتزاز درآورده است.
از آن‌جا که حقیقت‌جوییِ هنرمندانه، از اعماقِ دل‌هایِ صافیِ دردمند برمی‌آید، لاجَرَم بر دل‌هایِ مشتاقِ حقیقت نیز فرود خواهد آمد.
در نهایتِ افتخار و ادب، بر خود فرض می‌دانم قدرشناسِ نجابتِ فیلمسازانِ این حوزه باشم که چهاردهمین دوره این رویدادِ مهمِ فرهنگی را در شرایط ویژه‌ زیست کرونایی، برای مخاطبانِ مشتاقِ خود، فراهم کردند.»

چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت، به دبیری محمد حمیدی‌مقدم، از فردا (سه‌شنبه ۲۵ آذر) به صورت برخط آغاز خواهد شد و تا دوم دی ادامه دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =