از ظرفیت رسانه‌ها برای ترغیب و تشویق مردم برای برگزاری یلدا به‌صورت مجازی و کمک به کادر درمان استفاده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت رسانه‌ها برای ترغیب و تشویق مردم برای برگزاری یلدا به‌صورت مجازی و کمک به کادر درمان استفاده شود.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : جعفر مردانی  در بیست و دومین نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۵۰۰ کارگروه تولید خبر در استان ایجاد شده است، اظهار داشت: خوشبختانه این محتواها با استقبال خوب فعالان فضای مجازی در استان مواجه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نیاز است از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از خطرات دورهمی‌های شب یلدا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید مردم را به ماندن در خانه و برگزاری شب یلدا به‌صورت مجازی ترغیب کنیم، بیان کرد: خوشبختانه محدودیت‌های اعمال شده از ابتدای آذر ماه در چهارمحال و بختیاری موجب کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و موارد فوتی ناشی از کرونا شد، برگزاری آئین شب یلدا به روال سال‌های قبل می‌تواند موجب افزایش مجدد تعداد مبتلایان به این بیماری در استان و قرار گرفتن در وضعیت قرمز شود.

مردانی تاکید کرد: بنابراین برای ترغیب و تشویق مردم به برگزاری یلدای مجازی و ماندن در خانه می‌توان از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده کرد، برگزاری آیین شب یلدا به‌صورت مجازی موجب کاهش شیوع بیماری و بار مراجعات به مراکز درمانی و به نوعی قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت روز پرستار در مرکز استان و شهرستان های تابعه، عنوان کرد: باید در این روزها قدردان زحمات کادردرمان باشیم که ایثارگرانه در حال خدمات‌رسانی به بیماران هستند، قطعا رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین کمک به کادر درمان در این ایام است.

وی یادآور شد: پیشنهاد تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار و منع تردد از ساعت ۱۸ روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در حال بررسی است.

لازم به ذکر است، نحوه درج اخبار و تیترهای مربوط به ترور شهید فخری‌زاده، مشکلات معیشتی، تامین مایحتاج مردم، گرانی برخی اقلام خوراکی و مصرفی مورد نیاز، ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه اردل در رسانه‌های استان از دیگر مباحث مطرح شده در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =