طلسمی که پرسپولیس می‌خواهد آن را بشکند

بازیکنان پرسپولیس در آستانه دو روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه با یکدیگر هم قسم شدند تا با جام قهرمانی به تهران برگردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد و سرخپوشان تصمیم دارند کار نیمه تمام دوسال قبل خود را این بار در قطر به اتمام برسانند. بازیکنان پرسپولیس هم‌قسم شده‌اند که با جام قهرمانی آسیا به تهران برگردند. پرسپولیس برای این قهرمانی سرتاپا انگیزه است و همه امیدوارند در میدان مسابقه هم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

اولسان هیوندای کره رقیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بار سابقه قهرمانی در این بازی‌ها را دارد و سال ۲۰۱۲ با برد الاهلی عربستان در فینال بازی‌ها به قهرمانی رسید. حریف کره‌ای پرسپولیس در این سال بدون شکست قهرمان شد و آن‌ها در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ هم بدون شکست تا فینال آسیا پیش آمدند تا قهرمانی بدون شکست دیگری را تکرار کنند.

در طرف مقابل پرسپولیس سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد و تنها حضورش در فینال بازی‌ها را به کاشیما ژاپن باخت. البته پرسپولیس در جام در جام آسیا یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی دارد که در فینال برابر المحرق بحرین پیروز شد و به قهرمانی رسید اما برابر نیسان ژاپن بازنده بازی فینال بود. دو شکست در فینال های آسیایی به تیم های ژاپنی نشان می‌دهد پرسپولیس معمولاً کار دشواری برابر تیم‌های شرقی دارد و باید برای قهرمانی آسیا این طلسم را بشکند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =