۰ نفر
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
اجرای طرح منع تردد شبانه در ملایر

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: طرح منع تردد شبانه و اعمال قانون خودروهای متخلف در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ حسین فارسی در ستاد کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا گفت: بهترین قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمان، رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی، ماندن در خانه و پرهیز از هر گونه تجمع است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: کاهش شمار مبتلایان و قربانیان بیماری کرونا به دنبال اجرای دوره نخست طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی بوده و این موفقیت را مرهون تلاش کادر درمان و عموم مردم ملایر هستیم و لذا بر تداوم همکاری مردم و اصناف در این روزها تاکید داریم.

وی بر افزایش آمادگی و نظارت همه اعضای ستاد مقابله با کرونا در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: شرایط اپیدمی کرونا در کشور و منطقه ناپایدار است بر همین اساس از همشهریان عزیز درخواست می کنیم از همنشینی در آیین تاریخی و سنتی شب یلدا، به جد پرهیز کنند.

فارسی با تاکید بر اینکه بدون توجه به اجرای شیوه نامه ها، ممکن است دورهمی یلدا به تهدیدی برای سلامت مردم و خانواده‌ها تبدیل شود، اظهار داشت: تشدید نظارت‌ها و افزایش برخورد با متخلفان از محدودیت‌های کرونایی و ترافیکی این ایام است.

وی اضافه کرد: نظارت‌ها در مناطق پرتردد شهر ملایر، به  صورت میدانی در حال انجام است و اجرای طرح منع تردد شبانه و اعمال قانون خودروهای متخلف نیز با شدت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بیماریابی و پایش سلامت خانه‌محور شهید سلیمانی، به اهمیت اجرای موفق این طرح در کنترل بیماری کرونا هم گفت: با این طرح به جای اینکه در بیمارستان‌ها منتظر مشاهده آثار بیماری ناشی از شیوع ویروس باشیم، مبتلایان را در محل سکونت خود شناسایی و قرنطینه می‌ کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =