نامگذاری محوطه سفارت آمریکا در قدس اشغالی به "کوشنر"

ایسنا نوشت: یک روزنامه عبری نوشت، محوطه سفارت آمریکا در قدس اشغالی به نام جارد کوشنر، مشاور ویژه کاخ سفید نامگذاری می‌شود.

به گزارش روزنامه "اورشلیم پست" چاپ رژیم صهیونیستی با اشاره به این اقدام نوشت، این اقدام در راستای "تقدیر از تلاش‌هایی بود که کوشنر به نمایندگی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای برقراری صلح منطقه‌ای انجام داد."

 

کوشنر ظهر روز دوشنبه همراه با هیاتی آمریکایی در مراسم مختصری در سفارت این کشور در اراضی اشغالی شرکت کرد. در این مراسم دیوید فردمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی نیز حضور داشت.

فریدمن در این مراسم از تابلویی روی دیوار سفارت‌خانه رونمایی کرد که بر روی آن نوشته شده بود: محوطه کوشنر برای تقدیر از جارد کوشنر و الهام گرفته از "تلاش بی‌وقفه او برای صلح".

کوشنر در این مراسم مدعی شد، اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان "پایتخت اسرائیل" به چهار توافق صلح با کشورهای عربی منجر شد.

رژیم صهیونیستی اواسط سپتامبر گذشته با نظارت کاخ سفید دو توافق صلح با امارات و بحرین امضا کرد. چند هفته بعد نیز ترامپ از توافق صلح این رژیم با سودان خبر داد و حدود دو هفته قبل نیز او اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به توافق مشابهی با مراکش رسیده است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =